Toon posts:

BF 1942 probleem pls helpe

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
srry dat ik het toch appart vraag maar meer als 50 paginas waarvan 49 geen info bevat doorlezen vind ik aardig vervelend en met een fulltime baan en kids endergelijke thuis heb je helaas al zo weinig tijd.

Maar ik heb dus het volgende probleem.
Als ik voor de 2e keer een game join of een mapwissel heb dan krijg ik als het ware 2 schermen zwaar vervelend dus... en niet speelbaar meer.

En het spel wil grafish nog wel eens haperen terwijl ik een geforce 4 128 mb erin heb zitten met een p4 1400 met 256mb geheugen zijn hier oplossingen voor??

alvast bedankt

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Signature?

Verwijderd

Topicstarter
patch al gedownload maakt geen verschil

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:57

-ET-

Phone Home

welke detonator gebruik je, het schijnt dat 40.41 niet lekker werkt.

Verwijderd

Topicstarter
hmm dan moet ik maar ff de nieuwere downloaden gebruik momenteel nog hoofdzakelijk de originele drivers van mij kaart want dat draait tot nu toe nog het best bij bf1942

• -ET-

-ET-

Phone Home

de nieuwste zijn 40.41. Ik zou voor de WHCL drivers gaan dat zijn 30.21 geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
heb de nieuwste gedownload bij www.nvidia.com maar ik kan nogsteeds maar 800*600 draaien om het beetje lekker soepel te houden in bv stalinggrad

Verwijderd

Topicstarter
whcl? hmm ik keek dus op de nvidia site en die zij dat ik detonator nodig had omdat ik windows xp draai

Verwijderd

Ik heb vernomen, uit andere topics, dat met een vergelijkbaar systeem als die van jouw er problemen zijn met het geheugen. Oftewel 256mb is niet genoeg, ook al heb je een geforce4 128mb. Het spel heeft ook veel van je cpu nodig, maar om hiervoor nu meer geheugen erbij te nemen is ook weer zo iets. En ik durf je niks te garanderen....

Btw, welke Detonator driver versie heb je nu?

Bij de 1 loopt het wel lekker en bij de ander niet, ongeacht het systeem.....sja maar hopen dat dit allemaal gefixed wordt.

• -ET-

-ET-

Phone Home

Verwijderd

Topicstarter
de nieuwste detator die er is 40.41

maar ik haal wel ff nieuw geheugen van de week 2*64 eruit en 2*256 erin (-:

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 12:52:
de nieuwste detator die er is 40.41

maar ik haal wel ff nieuw geheugen van de week 2*64 eruit en 2*256 erin (-:
Wacht even met het nieuwe geheugen, er wordt net verteld......dat de nieuwste driver versie 40.41 problemen geeft met het BF1942, dat heeft ook in het topic gestaan.........download eerst andere drivers en wacht even op andere replies voor je je geld weg geeft.

Verwijderd

Topicstarter
das inderdaad misschien verstandig want totnutoe heeft elke driver die ik geprobeerd heb hetzelfde effect gewoon klote boven 800*600

Verwijderd

[offtopic]
ik zie dat jij ook 256 mb geheugen hebt, en heb je ook winxp?

(een maat van mij heeft een Xp1800+,256mb.r8500) en als die een internet server joint ... dan heeft hij altijd een connection problem.
Zou dat ook aan het geheugen kunnen liggen? (te weinig)

Heb jij daar last van semmy?
[offtopic]

• -ET-

-ET-

Phone Home

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 13:05:
[offtopic]
ik zie dat jij ook 256 mb geheugen hebt, en heb je ook winxp?

(een maat van mij heeft een Xp1800+,256mb.r8500) en als die een internet server joint ... dan heeft hij altijd een connection problem.
Zou dat ook aan het geheugen kunnen liggen? (te weinig)

Heb jij daar last van semmy?
[offtopic]
Ik weet wel dat 256 mb onder Winxp krapjes is

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23
-ET- schreef op 24 september 2002 @ 13:40:
[...]

Ik weet wel dat 256 mb onder Winxp krapjes is
Nou dat is niet zo hoor, 256 MB voor spellen is zat onder XP, zal nog wel een jaartje duren voordat er echt spellen komen die 512 MB eisen.

Verwijderd

Windows xp zuigt veel geheugen... en dan die spellen ook nog

Verwijderd

Topicstarter
geen connection probleem wel windows xp
heb het probleem dat na 1 keer joinen een 2e keer een dubbel scherm oplevert en mijn geforce 4 128mb niet echt een hoge resolutie haalt

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:21
Ik had ook het probleem dat het spel totaal niet draaide... :{

Ik heb het opgelost door hardware acceleration bij de geluids opties aan te
zetten :) Nu draait alles best soepel... probeer het eens zou ik zeggen

Verwijderd

Ik draai de 41.xx drivers en heb dezelfde probs qua st-ot-te-ren.
Ik heb heel wat forums doorgespit en geen goed antwoord gekregen op dit probleem.
Ik heb er vooral last van op wake island.
Toen switchte ik naar berlijn en die liep perfect.
Probeer het eens in berlijn en als dat beter gaat weet je dat het niet aan je hardware ligt maar aan EA die gewoon een game met een paar buggy maps op de markt geslingerd heeft.
Wacht maar eens op de patch en wacht vooral met het kopen van onnodig extra geheugen.
Een bugfix is namelijk goedkoper :)

Verwijderd

Topicstarter
ok al geprobeerd maar zogauw ik met 2 tanks en een paar jeepies aan het knokke ben word het iets minder )-:

Verwijderd

Topicstarter
btw van dat geheuge is waar is beetje duur maar ik kan ook nog wel wat geheuge gebruiken voor het werken met 3dsmax. dus komt er denk ik toch wel dit is alleen goede reden om aan mijn vriendin uit te leggen die speelt het namelijk ook (-:

Verwijderd

Wat bij mij ook een beetje hielp voor het grafische gedeelte was van 1024x........ naar 1152x......... te gaan.

:?
raar maar waar,
bugs :I

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

bij 2 maatjes van mij ook 256 mb ram, wat geheugen er bij en het was op gelost :P

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• -ET-

-ET-

Phone Home

DAMAGE schreef op 25 september 2002 @ 00:19:
bij 2 maatjes van mij ook 256 mb ram, wat geheugen er bij en het was op gelost :P
Bij mij draait het nu prima op 1280*960 met onderstaand systeem. (games in Sig)
met de laatste WHQL drivers van Nvidia. En de laatste drivers van mijn Live!.

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:26

HenkS

Da_king alias HenkS

ik draai ook onder xp

heb een geforce2 pro 64mb

amd 1400xp en ik draai super soepel op 1024x768 heb wel de laatste drivers van alles...

maar ik heb uit het andere topic vernomen dat het ook kan komen door de geluidskaart... moet je de hardware accelaratie eens halveren ofzo... moet je maar ff kijken, zat op pagina 30-33 ergens!!!! en laatste drivers hiervan!

Verwijderd

Bij mij draait ie goed op de detonators 40.41 en nu 40.52 :) (heb wel 512 mb PC2100)

Mijn broertje heeft 256 MB (PC2700) met gf ti4200 128 mb, heeft wel lange laadtijden maar doet het verder uitstekend. (ook det. 40.41)
Maar ik heb dus het volgende probleem.
Als ik voor de 2e keer een game join of een mapwissel heb dan krijg ik als het ware 2 schermen zwaar vervelend dus... en niet speelbaar meer.
Hoe moet ik mij dat voorstellen :?

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Heb je toevallig nvidia stereo drivers geinstalleerd?

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Topicstarter
Nee heb gewoon originele drivers voor mijn sb live
Waar ik trouwens ook de nieuwste van heb gedownload.

En die andere drivers van nvidia maken weinig uit heb zowel die whnogiets en detonator nieuwste geprobeerd en heb momenteel alleen nog haperingen op 800*600 als er 4 a 5 voertuigen tegelijk met elkaar crashen (-:

Dus al enigzins vooruitgang.

En met die dubble schermen stel je een mooie 21" voor en linkerhelft heeft je scherm verkleint staan met ondering zwart opgevuld en rechts ook.. Oftewel 2 keer hetzelfde scherm maar hardstikke klein rare storing dus ofzo )-:

• Kets_One
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Alle tweakers met Gigahertzen aan CPU's en Geforce4's en Radeons 9700 opgelet:

Bij mij draait het redelijk soepel op:

AMD XP 1700+
ASUS A7V266-E
256 MB DDR RAM Crucial @144 MHz (288 MHz effectief) :P
Leadtek Geforce 2Ti 64 MB RAM
HD Maxtor 60 GB (met Windows XP Prof SP-1)
HD IBM 40 GB (met BF 1942) (Weet niet of gepatched is)
ADSL Alcatel SPeedTouch USB 768 Kb down, 256 up

Alle overbodige Windows-services uit, MSN uit, etc. :)
Anti-Virus aan, Firewall aan.

Het enige irritante vind ik dat het laden wat langer duurt dan op systemen met 512 MB RAM. Bovendien heb ik wel veel te maken met het bekende "Connection Problems detected'. Iemand een idee? :(

3.18 kWp ZW, 2.76 kWp NO

Verwijderd

Move--> SPV

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-01 00:25
Op mijn bak draait het prima op helaas te weinig geheugen na (Rambus is zo duur :( )
ik speel zonder geluid (scheelt 70 meg aan ram) en schokkerigheid heb ik bijna niet meer
battlefield is sowieso behoorlijk zwaar en vreet geheugen .

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-01 10:46
Euhm mja Kets_One lekker nuttige kick :? :D
Voor je eigen problemen maak je maar je eigen topic ;)

Move > Spielerij - Problemen & Vragen > dicht

[ Voor 22% gewijzigd door M@NIC op 16-01-2003 22:59 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.