Op mijn stage plek hebben we een probleempie, en toen d8 ik, dat vraag ik hier ff. hier het probleem: Bij het verzenden van e-mail vanuit MS Outlook, naar de mail adressen van World Online, Tiscali en 12move krijg ik het volgende mailtje terug na 1 seconde ongeveer:
bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: test
Verzonden: 18-9-2002 14:56
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
**** ******* thuis op 18-9-2002 14:56
De naam van de geadresseerde is niet herkend.
De MTS-ID van het oorspronkelijke bericht is: c=US;a= ;p=***************;l=********-020918125552Z-391
MSEXCH:IMS:***************:********:******** 3553 (000B09AA) 553 RCPT TO:<*.*******.*****@worldonline.nl> refused
(gevoelige info ff weggestert
)
Nu denk ik dat het dus in de mailserver blijft hangen dat het daar wordt geblokkeerd ofzo, maar ik heb geen id hoe je dat kan zien, en mijn stagebegeleider ook niet. We maken gebruik van een Exchange server. Ik hoop dat iemand een oplossinkje heeft
bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: test
Verzonden: 18-9-2002 14:56
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
**** ******* thuis op 18-9-2002 14:56
De naam van de geadresseerde is niet herkend.
De MTS-ID van het oorspronkelijke bericht is: c=US;a= ;p=***************;l=********-020918125552Z-391
MSEXCH:IMS:***************:********:******** 3553 (000B09AA) 553 RCPT TO:<*.*******.*****@worldonline.nl> refused
(gevoelige info ff weggestert
Nu denk ik dat het dus in de mailserver blijft hangen dat het daar wordt geblokkeerd ofzo, maar ik heb geen id hoe je dat kan zien, en mijn stagebegeleider ook niet. We maken gebruik van een Exchange server. Ik hoop dat iemand een oplossinkje heeft