(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
mogelijk zijn je LM rechten niet meer werkzaam?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Thanks spook, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 2690 moderatorpunten over.
Er werden 3 beoordelingen genegeerd omdat deze betrekking hadden op postings die al eerder door jou zijn gemodereerd.
[quote]
Uitgelogd, cooky's weg en cache weg en nog steeds ^^^
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Same here trouwens,
Een reactie met een weging van 0.2 1 puntje omlaag helpen kan ik niet meerThanks wauske, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 2790 moderatorpunten over.
Er werd 1 beoordeling genegeerd omdat deze betrekking had op een postings die al eerder door jou is gemodereerd.
Overigens het is niet alleen een melding, er gaan ook geen puntjes meer vanaf
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
en het aantal modpuntjes daalt wel bij mij:?
(ik zal nu stoppen met een aantal reacties dood te modden tot dat er wat meer duidelijk is over deze uitdaging.
[edit]
check
Er werden 2 beoordelingen genegeerd omdat deze betrekking hadden op postings die al eerder door jou zijn gemodereerd.
[ Voor 0% gewijzigd door botoo op 24-09-2002 13:21 . Reden: check ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Heb ik net 210 min. uitgetrokken om ff een hele lange draad ( zo'n 130 posts ) voor de zekerheid nog 1 keer goed neer te zetten (voor de 2e keer) en dan kan meer dan de helft niet doorgevoerd worden, daar heb je dan je tijd ingestokenThanks Jimmy Pop, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 3903 moderatorpunten over.
Er werden 83 beoordelingen genegeerd omdat deze betrekking hadden op postings die al eerder door jou zijn gemodereerd.
Naja, ik had het ook kunnen weten gezien dit probleem dus bij alle LM's voorkomt maar leuk is het dus niet.
[ Voor 0% gewijzigd door Randal Peelen op 24-09-2002 15:16 . Reden: [ b ] ]
Dit topic is gesloten.
![]()