Probleempje met LM tool *MultiMod werkt niet meer*

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Thanks spook, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 2582 moderatorpunten over.
Er werd 1 beoordeling genegeerd omdat deze betrekking had op een postings die al eerder door jou is gemodereerd.
Volgens mij klopt er hier iets niet :?

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:49

botoo

💀 too old to die young

probeer in dat draadje nog eens iets te (multi)modden?
mogelijk zijn je LM rechten niet meer werkzaam?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• spook
  • Niet online
[quote]
Thanks spook, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 2690 moderatorpunten over.
Er werden 3 beoordelingen genegeerd omdat deze betrekking hadden op postings die al eerder door jou zijn gemodereerd.
[quote]
Uitgelogd, cooky's weg en cache weg en nog steeds ^^^ ;(

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:16
AARGGHH THE HORROR

Same here trouwens,
Thanks wauske, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 2790 moderatorpunten over.
Er werd 1 beoordeling genegeerd omdat deze betrekking had op een postings die al eerder door jou is gemodereerd.
Een reactie met een weging van 0.2 1 puntje omlaag helpen kan ik niet meer :'(

Overigens het is niet alleen een melding, er gaan ook geen puntjes meer vanaf :?

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• spook
  • Niet online
strange... ik blijf de melding zien maar het lijkt alsof de moderatie wel doorgevoerd wordt :?
en het aantal modpuntjes daalt wel bij mij:?
(ik zal nu stoppen met een aantal reacties dood te modden tot dat er wat meer duidelijk is over deze uitdaging.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 11:14

Jaymz

Keep on moving !

Zalik deze thread in Schop een Modje melden, zodattie naar TFF verhuist :D

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:49

botoo

💀 too old to die young

schoppen/melden/verhuizen, volgorde mag je zelf bepalen ;)

[edit]
check :(
Er werden 2 beoordelingen genegeerd omdat deze betrekking hadden op postings die al eerder door jou zijn gemodereerd.

[ Voor 0% gewijzigd door botoo op 24-09-2002 13:21 . Reden: check ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
TMF --> TFF :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 14:52
Ik heb het probleem nu ook gesignaleerd (en dat kwam dit keer hard aan :()... Ik heb nog ff gecheked en ik ben wel degelijk LM.... Hier is ie:
Thanks Jimmy Pop, je beoordeling is doorgevoerd. Je hebt nog 3903 moderatorpunten over.
Er werden 83 beoordelingen genegeerd omdat deze betrekking hadden op postings die al eerder door jou zijn gemodereerd.
Heb ik net 210 min. uitgetrokken om ff een hele lange draad ( zo'n 130 posts ) voor de zekerheid nog 1 keer goed neer te zetten (voor de 2e keer) en dan kan meer dan de helft niet doorgevoerd worden, daar heb je dan je tijd ingestoken :|.

Naja, ik had het ook kunnen weten gezien dit probleem dus bij alle LM's voorkomt maar leuk is het dus niet.

[ Voor 0% gewijzigd door Randal Peelen op 24-09-2002 15:16 . Reden: [ b ] ]

http://twitter.com/randalpeelen

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb het eens uitgeprobeerd en het blijkt dat de moderatie wel degelijk wordt doorgevoerd ondanks de melding. Kortom, er is in feite niets aan de hand. Mod vrolijk verder en stoor je er niet aan.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-03 16:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Typo in code, het probleem zou nu opgelost moeten zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.