Toon posts:

Wachtwoord ME

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop met windows ME. Het paswoord is onbekend en nu wil ik opstarten, maar ik heb een paswoord nodig om in te loggen anders kan ik niet bij mijn gegevens. Weet iemand het bestandje waarin ik het wachtwoord kan veranderen???

Alvast bedankt!!

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat wel in de verkeerde topic! Foutje!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

Reptile209

- gers -

Opstarten met een DOS-flop, nieuwe installatie in een andere dir, klaar... 't Is niet echt makkelijk om dat soort dingen te hacken, afgezien van het feit dat niemand hier zeker weet dat jij dat wel "mag" doen... :)

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

gewoon annuleren en dan start windows toch op???je kan dan gewoon overal aan.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het paswoord is onbekend
anders kan ik niet bij mijn gegevens
:? Wat klopt er hier niet

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Zoek op een *.pwl bestandje en verwijder die?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het pwl-bestandje gevonden maar ik ben bang dat ik dat windows helemaal niet meer inkom en ik weet ook niet of ik die kan verwijderen omdat ik daar de rechten niet voor heb. Ik kan hem ook niet openen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Gewoon ff op cancel/annuleren klikken, en dan de *.pwl wegknikkeren.
NOFI, maar dit leer je toch echt wel op de kleuterschool hoor ..

Zie verder sluitmessage van Buzz in je andere topic.
Ik heb het pwl-bestandje gevonden maar ik ben bang dat ik dat windows helemaal niet meer inkom en ik weet ook niet of ik die kan verwijderen omdat ik daar de rechten niet voor heb. Ik kan hem ook niet openen.
De 'wachtwoord beveiliging' van Win 9x (en dus ook ME) stelt op z'n zachtst gezegd nix voor.
Klik op cancel en je bent binnen, Win9x kent namelijk geen beveiliging op file niveau.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.