Toon posts:

Van Utp naar BNC

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iem suggesties

kheb een netw.krt. met utp en bnc aansl.
Kan ik dan ook mijn internet delen dmv bnc terwijl internet binnenkomt via utp

|:(
|:(

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Nee. Je kunt maar 1 aansluiting van de NIC tegelijk gebruiken. Of BNC, Of UTP...

Forget your fears...
...and want to know more...

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

nu mag ik ook es! slotje! :P

wrom denk je dat er in handleidinkjes voor een internet routing LANnetje altijd gesproken wordt over servertjes/routertjes met *twee* netwerkkaarten? :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
thnx maar heb geen slotje meer

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Je moet dan een 10 mbit hub kopen met zowel utp als bnc aansluiting. de bnc kan je dan als "uplink" gebruiken. Nadeel is dat dit uiteraard maar 10 mbit is.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• DavidK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2022
WhizzCat schreef op 24 september 2002 @ 10:46:
Je moet dan een 10 mbit hub kopen met zowel utp als bnc aansluiting. de bnc kan je dan als "uplink" gebruiken. Nadeel is dat dit uiteraard maar 10 mbit is.
Waar heb jij het in hemelsnaam over? Op een netwerkkaart waar je zowel een BNC en UTP aansluiting op hebt, kun je maar één aansluiting van gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik nu van op aan, DavidK of WhizzCat

Verwijderd

Toch maar zorgen dat je een PCI slot vrij krijgt. Moet je iets anders opofferen..

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:27
Het kan niet met utp/bnc op 1 kaart, je hebt wel dual kaarten die in 1 slot zitten (2 nic's op 1 kaart) van intel, alleen jij gebruikt een isa kaart, die zijn pci!

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor de topicstarter:

Het zou erg prettig zijn als je zelf de moeite doet om iets uit te zoeken voor je een vraag stelt. We zijn hier geen "u vraagt wij draaien" service of helpdesk voor al je vragen. Het de bedoeling om hier een interessante discussie te voeren over oplossingen voor échte problemen. Voor de meeste simpele vragen zoals dit zijn er genoeg antwoorden te vinden met de zoekfunctie.

En ik zou je dringend willen aanraden die een volgende keer te gebruiken. Vragen zoals deze, zéker op deze manier gesteld, halen het niveau van het forum met kilometers tegelijk naar beneden. Als je zo doorgaat is het snel gedaan met je carrière op Gathering of Tweakers.

Voor de rest:

Slotje roepen is wat mij betreft nog steeds uit den boze, gewoon een simpele melding in Schop een Modje is meer dan voldoende, en staat die er al voegt het weinig toe om hier gewoon maar vanalles te roepen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.