Toon posts:

members.lycos.nl traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een php site gemaakt en die op members.lycos.nl gezet alleen loopt hij nu verschrikkelijk traag.
Zijn er nog anderen die op dit moment hetzelfde probleem hebben ???

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
het is inderdaad bekend dat members.lycos.nl erg traag kan zijn... kijk maar eens naar http://members.lycos.nl/zx6r, dit is een site van een kennis van mij....

Verwijderd

Topicstarter
Niet alleen traag maar ook alsof de php-parser niet goed werkt......

• DeMoN
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

wouter76 schreef op 24 september 2002 @ 10:26:
het is inderdaad bekend dat members.lycos.nl erg traag kan zijn... kijk maar eens naar http://members.lycos.nl/zx6r, dit is een site van een kennis van mij....
hij werkt niet...

Oh nee hij is langzaam ;)

Ik heb trouwens geen last van traagheden.. misschien komt het door de php. WebFTP en gewone FTP acces is gelimit op 12 kb/sec download geloof ik.. iig laad mijn n00b flashfilmpje wel snel op mijn site.. (klik huisje)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Eindbaas
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 10:29:
Niet alleen traag maar ook alsof de php-parser niet goed werkt......
De parser werkt wel goed denk ik, maar of hun verbindingen zijn slecht of hun servers zijn zwaar overbelast. Tenminste dat lijkt mij waarschijnlijker.

Verwijderd

Topicstarter
mijn site:(niet als spam bedoelt maar als voorbeeld)
http://members.lycos.nl/mikro/forum

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Inderdaad erg trage verbindingen op het moment!

Wees consequent, maar niet altijd

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tja, het is natuurlijk een gratis PHP hoster, waar er niet zo veel van zijn. Daar kun je helaas niet te veel van verwachten :(

Het is trouwens geen uitzondering dat ie nu traag is, dat is ie altijd. :o

Wil je een goede, dan moet je er toch geld voor over hebben :P

🌞🍃

Verwijderd

Ik ben degene die het ZX6R forum (zie wouter76) heeft gemaakt en idd viel het mij ook op dat de website vandaag heeeeeeeel erg traag was. Vanavond valt het trouwens wel weer mee. Het heeft z'n up en z'n downs :(

Maarja wat verwacht je van een gratis php/mysql provider.
Je moet er mee leren leven of gaan betalen voor webspace.. dan kan je eisen stellen :P

• Eindbaas
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 22:18:
Ik ben degene die het ZX6R forum (zie wouter76) heeft gemaakt en idd viel het mij ook op dat de website vandaag heeeeeeeel erg traag was. Vanavond valt het trouwens wel weer mee. Het heeft z'n up en z'n downs :(

Maarja wat verwacht je van een gratis php/mysql provider.
Je moet er mee leren leven of gaan betalen voor webspace.. dan kan je eisen stellen :P
Als ik het zo een beetje zie is het 's middags erg traag bij Lycos... 's ochtends en 's avonds is het wel oké.

Verwijderd

Het forum van een kennis van mij staat er ook op en is echt traag als dikke stront ( www.dilemma.nl.nu )

• ruuds
  • Laatst online: 07-08 15:46
members.lycos.nl is al de hele ochtend down...

• Bergen
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Het afgelopen half jaar is de lycos-homepageserver zowieso al errug traag. Niets bijzonders dus :z Ik zou em lekker ergens anders plaatsen als ik jou was want op Lycos kunnen we niet wachten. Je jaagt je bezoekers alleen maar weg met een slome host.
Pagina: 1