Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
nopes. client en proxy gebruiken elk een ander soort files.Mobster schreef op 24 september 2002 @ 10:42:
Je kan dus niet over de mail blokjes halen voor je proxy?
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
...
als die overweg zou kunnen met exchange server... dus kan ik dat ook vergeten.Mobster schreef op 24 september 2002 @ 10:42:
Je kan dus niet over de mail blokjes halen voor je proxy?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Tis toch makkelijker om ipv met remote buffers te werken een proxy op te zetten en die dan te bevoorraden via de email of flop? Aangezien je met een proxy veel gemakkelijker grote buffers kan binnenhalen.Mobster schreef op 24 september 2002 @ 11:17:
LOLNee ik bedoelde 'gewoon' wat stappel_ zei. Nu weet ik zeker dat ik hier op het werk moet blijven klungelen met remote buffers. Maar nu kan ik via de mail nog buffer-ins halen en met een proxy zou dat niet meer kunnen. En thuis draai ik andere projecten.
Dan kun je gelijk stats bakken
...
Iemand ervaring?
maar ik denk dat het mailen van proxy-buffers de makkelijkste oplossing is.
Verwijderd
De proxy moet tijdens het wissellen uit.leuk_he schreef op 24 september 2002 @ 20:52:
Is het nodig de proxy elke keer down te brengen als je er files onder schuift, of merkt hij dat vanzelf (windows platform)
Iemand ervaring?
Als de team proxy hier problemen heeft dan gebruik ik een nood proxy om uit te halen.
Deze laat ik eerst vol lopen al vorens ik hem naar een iet bestaande ip nummer laat halen en brengen.
De werkelijke proxy haalt en dumpt hier dan naar toe zodat deze continue kan blijven werken voor de team leden en zij dus geen problemen zien.
Werkt op die manier het beste voor mij.
Dus om het even kort en duidelijk samen te vatten:
Proxy 1 haalt uit proxy 2 met poort b.v. 2065 en heeft b.v. 50k in voorraad
Proxy 2 heeft de eigenlijke grote buffers staan b.v. 500k
client flush en fetcht op proxy 1
Ik hoop dat dit duidelijk is.
Als ik het goed begrepen heb kan dit dus niet. Je kan namelijk alleen buffers voor een client ophalen en niet voor een proxy. Toch....?DSmarty schreef op 24 september 2002 @ 23:40:
Je kan ook via mail doen bijvoorbeeld... (fetch@distributed.net en flush@distributed.net)
maar ik denk dat het mailen van proxy-buffers de makkelijkste oplossing is.
Ach mijn koetjes moeten maar even zonder proxy doen, dat doen ze nu al een paar weken. Het is tenslotte maar hobby.Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 01:26:
[...]
De proxy moet tijdens het wissellen uit.
Als de team proxy hier problemen heeft dan gebruik ik een nood proxy om uit te halen.
Enig idee of dat mailen ook via M$-oulook kan werken? is er een smtp/pop3 to exchange tool dat NIET op de exchange server draait? (hobby dus)