Toon posts:

[diablo2] probleem met winamp en new game

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
volgende probleem doet zich wel eens voor bij mij

als ik winamp heb aanstaan (die muziek in het spel is maar bout) en ik open een new game, loopt mijn machine wel eens vast. normaal word het scherm wat donkerder, waarna je dat loading scherm krijgt. niet dus, het scherm blijft zeg maar "licht", en het geluid blijft op repeat, ik hoor zeg maar steeds de zelfde 5 seconde. het gekke is dat de machine niet echt helemaal vast loopt, task manager kan ik openen, maar niet gebruiken.

ik heb windows 2000 pro sp3 met de laatste driver voor mijn hercules radeon 8500 128mb, ook laatste drivers voor mijn sb live. meeste patches geinstalleerd (update voor media player heb ik toch niet nodig)

systeem is een hp vectra vl420, ff wat korte info: p4 1.8ghz @ 1.8ghz, 384mb. asus mobo p4a model (staat niet meer op)

wie o wie weet waar het misschien aan kan liggen, het is echt irritant aan het worden

/edit: vergeten, winamp is versie 3 en diablo is expansion 1.09d

Verwijderd

Probeer bij winamp eens een andere output te gebruiken...
Ik had ook problemen met q2 en winamp... niet zo erg dat computer vast liep... maar wel een botsing met geluid.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het thuis eens proberen, kijken of het helpt

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is nu anders geworden zonder aanpassingen aan mijn systeem,

kwam vandaag dus thuis, eerst ff diablo2 spelen, maar dit keer zonder winamp, loopt ie weer vast precies op de zelfde manier als hier boven

iemand ?

• Proudman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05-2025
Dat heb ik ook soms met diablo 2 LOD. Dat is echt bout soms, soms dan gaat hij langzaam laden (mega langzaam) of soms wordt hij grijs en dan loopt hij vast en mijn muziek gaat dan een loop maken, echt vreemd dus. Dit gebeurd bij mij alleen onder windows me maar niet onder xp en 98.

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-01 12:31

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

ik heb hetzelfde gehad alleen dan met kazaa. Als je aan het spelen bent en je hebt kazaa op de achtergond draaien komen er af en toe van die irritante po-up reclames dit is echt irri
hij is er zelfs al een keer of 4 door gecrahsed (ik maak voor ik start met d2 gelukkig kopietje van save games, is misschien een tip)

De oplossing is niet altijd de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
kazaa heb ik inderdaad draaien, maar mijn scherm wordt in alle gevallen niet grijs, dus dat ga ik vanavond proberen (moet nog werken :D)

en save games backuppen maakt niet uit, ik speel online

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een specifiek probleem en ik hoef niet te weten hoe ik mijn paladin moet opbouwen en hoe ik welk monster de grond in boor of hoe fantastisch ik d2 wel niet vind.

maar het lag waarschijnlijk aan kazaa light

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2002 22:17 ]

Pagina: 1