Word document importeren in ander Word Document

Pagina: 1
Acties:
  • 1.216 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 13:04

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
Hoe kan ik in Word een ander Word Document importeren zonder dat ie de opmaakprofielen van het geïmporteerde document meeneemt in Word.

Wat ik dus wil hebben is dat voorbeeld het opmaakprofiel kop1 enzo niet geïmporteerd word en andere aangemaakt opmaakprofielen ook niet ...

Het probleem is ik heb één document met de juiste opmaakprofielen, maar ik krijg van mensen veel andere documenten die ik moet invoegen, maar met veel andere documenten als ik kopieer en plak dat deze meegenomen worden.

Iemand een oplossing hiervoor ?

Exporteren naar txt en terug inporteren is geen oplossing omdat ik dan de voetnoten volledig manueel moet invoegen.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26141

Kun je dit niet gewoon met kopieeren/plakken doen en dan niet alles selecteren maar dan dus alleen de tekst die je wilt kopieeren. Anders kun je even kijken of er een optie bij staat bij de taakbalk boven bij invoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA

CBA

Topicstarter
Anoniem: 26141 schreef op 24 september 2002 @ 11:39:
Kun je dit niet gewoon met kopieeren/plakken doen en dan niet alles selecteren maar dan dus alleen de tekst die je wilt kopieeren. Anders kun je even kijken of er een optie bij staat bij de taakbalk boven bij invoegen.
Ik wil namelijk wel alle tekst, maar alleen mag de opmaak niet mee en de opmaakprofielen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je ook niet gewoon de tekst alleen selecteren in 1 van de menu's zodat je de opmaak ook niet mee krijgt. Er is hier wel een optie voor maar weet zo 123 niet waar. In het menu opmaak staan ook wat opties die je daarvoor kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:30

Jimbolino

troep.com

- eerst copy naar kladblok en dan weer copy naar word ?

- of met de functie opmaak kopieren, de opmaak overschrijven door opmaak die al in het doc stond.

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jimbolino schreef op 24 september 2002 @ 11:52:

- of met de functie opmaak kopieren, de opmaak overschrijven door opmaak die al in het doc stond.
Volgens mij gaat dat niet werken omdat hij dan de opmaak wel weer mee neemt en die juist niet wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56317

Knippen/Plakken of importeren :9 Hij geeft vanzelf wel iets aan met de opmaak, bij mij tenminste wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA

CBA

Topicstarter
Jimbolino schreef op 24 september 2002 @ 11:52:
- eerst copy naar kladblok en dan weer copy naar word ?

dit geeft problemen als er voetnoten in de documenten staan :(
dan is dit ineens losse tekst onderaan het word document.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47145

kan dit niet gewoon met kopieren en plakken speciaal, want bij plakken speciaal kun je aangeven wat je over wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA

CBA

Topicstarter
Anoniem: 47145 schreef op 24 september 2002 @ 12:06:
kan dit niet gewoon met kopieren en plakken speciaal, want bij plakken speciaal kun je aangeven wat je over wil zetten.
Neen, als ik kies zonder opmaak, dan komen m'n voetnoten niet mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar je kunt dan toch zo weer een nieuwe voetnoot maken want die geld dan voor het hele document. Of zijn deze allemaal verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA

CBA

Topicstarter
Anoniem: 26141 schreef op 24 september 2002 @ 12:16:
Maar je kunt dan toch zo weer een nieuwe voetnoot maken want die geld dan voor het hele document. Of zijn deze allemaal verschillend.
Ja tuurlijk kan ik nieuwe voetnoten maken, maar ik ga geen 5000 voetnoten opnieuw zetten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft dit dan te maken met de indexen van de inhoudsopgave??? Want dan kun je dat wel weer makkelijk invoegen door te zeggen dat de inhoudsopgave gelijk moet lopen met de voetnoots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA

CBA

Topicstarter
neen, niks met inhoudsopgave te maken :)

Ik heb misschien een oplossing, het te importeren word document, daar heb ik alle opmaakprofielen verwijderd (buiten degene die onmogelijk te verwijderen zijn), dan heb ik een opmaakprofiel gekopieerd van m'n word document waar ik het te importeren document moet in importeren en alles in het te importeren word document in dit opmaakprofiel gezet, en dit alles zo gekopieerd, dit lijkt te werken tot nu toe.

Nog alles eens nakijken en laten we hopen dat dit werkt ...

Pagina: 1