Ik heb een Western Digital 80 GB 8mb data buffer HD. maar nu ik hem aangesloten heb, ziet de bios hem niet. Dus format gaat ook niet, aan de bios kan het niet liggen want mijn oude Maxtor doet het wel. Als ik m'n WD er in heb, dan brand het ledje voor in mijn kast constant, weet iemand wat dit betekent, en of niet mijn HD naar de haaien is...
Jumpertjes geprobeerd? Of niet toevallig kabeltje omgekeerd op HD of MB? Dit resulteert vaak in constante activiteit van de HD, terwijl er verder niks gebeurd.
>Select * FROM users WHERE clue > 0
Klinkt als een master-slave probleem. Controleer dat.
Forget your fears...
...and want to know more...
[search=hdd led blijft branden brand constant]
voorbeelden:
HD-ledje blijft branden
[rml][ CM] HDD Led probleem[/rml]
HD Led doet het niet
voorbeelden:
HD-ledje blijft branden
[rml][ CM] HDD Led probleem[/rml]
HD Led doet het niet
Masterslave probleem, of de schijf is kapot gebeurd ook weleens
Verwijderd
gelukkig vallen we niet in herhalingpeterzwet schreef op 25 september 2002 @ 12:32:
Masterslave probleem, of de schijf is kapot gebeurd ook weleens
het is mij tot nu toe nog maar 1 keer gelukt om een Maxtor en een Western Digital aan dezelfde kabel te hangen en dat was met een 170 MB Maxtor en een 1,6 GB WD. Alle andere combinaties die ik tot nu toe heb kunnen testen tussen die twee merken resulteerden erin dat slechts 1 van de 2 HD's door de BIOS herkend werd (en ja, telkens stonden de jumpers correct ingesteld).
Ondertussen is dat wel al een tijdje geleden, dus ik weet niet of op dit moment er nog steeds een probleem is tussen die 2 merken.
Probeer eens om enkel die WD aan te sluiten, kan de BIOS deze dan wel vinden?
Ondertussen is dat wel al een tijdje geleden, dus ik weet niet of op dit moment er nog steeds een probleem is tussen die 2 merken.
Probeer eens om enkel die WD aan te sluiten, kan de BIOS deze dan wel vinden?
Pagina: 1