Toon posts:

Mafia error #2405

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb sinds kort mafia :)
en nu krijg ik een error melding asl ik wil opstarten. Endaarna gaat het spel niet verder :(

de errormelding is als volgt.
Generic #2405

weet iemand wat ik er aan kan doen?

Mijn specs'

1.2@1.4 // 256MB // 80GiG
GF3 64DDR alle drivers nieuw DX8.1

Verwijderd

Izzie orgineel... (mafia) of ? Bedoel zo nie download crack... (kan zijn dattie cd nie goed herkend ) })

en zo wel... sjeck ff de mafia setup... en zet allez op lo .. of zorg ervoor dat je een andere drivers voor video kaart download en of in de setup .. opengl of Direct3d of .. gewoon fftjes proberen.. beetje erin spittuh .. Komt wel goe.. zo nie.. Reinstall pjoeter ofzo

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 10:20:
Izzie orgineel... (mafia) of ? Bedoel zo nie download crack... (kan zijn dattie cd nie goed herkend ) })

en zo wel... sjeck ff de mafia setup... en zet allez op lo .. of zorg ervoor dat je een andere drivers voor video kaart download en of in de setup .. opengl of Direct3d of .. gewoon fftjes proberen.. beetje erin spittuh .. Komt wel goe.. zo nie.. Reinstall pjoeter ofzo
Off-topic: Ghehe coole usericon, hoe heette dat spel ook alweer. Het was iig een erg goede adventure >:)

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

hmm idd heb je het origineel of die andere ;) ?

en krijg je nog wel de filmpjes te zien ofzo ?

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

f*ck dat probleem Full Thorttle ownt die speelde ik vroeger op mij p166Mhz super 1337

------------------------
Ok vooruit dan maar: Ik heb z'on zelfde soort van probleem gehad, een reinstall deed voor mij wonderen.. :)