Toon posts:

Exchange 2000 en First Administrative Group

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
We hadden hier een Win2k server die een additional domain controller was. Deze machine was een router en een Exchange 2000 server. Helaas is dat ding door een ongeluk overleden. Nu hebben we een nieuwe server, ding heb ik het zelfde genoemd, is ook weer een domain controller geworden. Etc etc.

Maarrrrr als ik Exchange 2000 weer probeer te installen krijg ik de melding dat hij de Messaging en Callobaration services niet kan installen omdat er al een server bestaat in de "First Adminstrative Group".

Iemand enig idee wat ik hier mee moet ?

Mvgr, Gerjan

• bitwizz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-03 13:06
Heb je de AD kunnen redden (of heb je 2 DC's)? En de mailboxen?

er is een mogelijkheid dat je exchange kunt herstellen, in trend van "setup.exe /disasterrecvery" door x:\setupdir\setup.exe /? (waar x voor de cd dirve staat en setupdir voor de map waar het bestand setup van exchange 2000 staat) kan je exacte opdracht vinden.

alles wordt dan hersteld (volgens microsoft). Mijn ervaring is dat ik de na herinstallatie de kans had om alles netjes te deïnstalleren. en vervolgens opnieuwe te bouwen. meschien heb jij meer geluk.

Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:30

Predator

Suffers from split brain

Het lijkt me toch dat je nog niet even op technet rondgeneust hebt.
Graag dus eerst zelf op onderzoek uitgaan en eventueel de reeds gevonden docs die geen oplossing boden vermelden.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.