Zwarte frontjes van A-open

Pagina: 1
Acties:

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 08:59

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik ga een zwarte kast kopen (passent bij mijn zwarte monitor) Maar ik heb vrij nieuwe DVD-speler en Brander van a-open. Nou zoek ik dus zwarte frontjes. Heb al gezocht bij diverse winkels, maar die hebben meestal alleen maar Plextor en Lite-on in het zwart. Om dan meteen brander en DVD speler nieuw kopen heb ik eigenlijk geen zin in.

Weet iemand of die dingen te koop zijn, of moet ik ze self gaan spuiten??

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Verwijderd

Zelf spuiten >:) !

Verwijderd

optie 2, erg gemakkelijk.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Inderdaad, ff dat plastic er af trekken, opschuren, likje verf erop, terugzetten, genieten.

Mother, will they like this song?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-03 17:49
dat wordt spuiten of een andere DVD (lite-on)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

idd, lite-on levert zwarte frontjes voor hun branders/dvd spelers. Dus het wordt of spuiten of verkopen en lite-on kopen.

Wel kan je bij aopen een nieuw wit frontje kopen/krijgen, is een vriend van me in ieder geval gelukt.

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-03 10:00

DaRoot

Some say...

Zoals al gezegd, zelf spuiten. Dit wil perfect met bumperlak, dus wat ze voor auto's gebruiken. Dit hecht prima aan de kunststof van de frontjes. Je hoeft ze niet eens eerst met wat anders te behandelen. 3x spuiten, en evt. nog een keertje van een afstandje nevelen, werkt perfect.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

denk ook aan het afplakken!

Verwijderd

'k zou het frontje er even afhalen, als er een nieuwe op kan, kan dat ook!

Ga dit trouwens zelf ook doen, komende week. Die tip van die bumperlak vind ik een goede, anders moet je eerst pvc-primer er op spuiten.

Resultaat kan erg mooi zijn, ik heb mijn 12 jaar oude Sony TV zo behandeld met zilver en iedereen riep "mooie nieuwe TV".

Maar pas op: Als je metallic lak wil, dan niet eigen merk Gamma/Karwei en zie verder!!!
Hier staat met HELE kleine lettertjes dat nabehandeling met vernis noodzakelijk kan zijn. En dat is zo, na mijn eerste poging bleef die TV maar zilver afgeven!! De autolakken zijn meestal wel goed.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 11:24:
[...]

...

Resultaat kan erg mooi zijn, ik heb mijn 12 jaar oude Sony TV zo behandeld met zilver en iedereen riep "mooie niuwe TV"....
Kun je maar weer eens zien waar de doorsnee gebruiker naar kijkt he :)

Mother, will they like this song?

Verwijderd

off topic
Een beeldbuis is een beeldbuis. Waarom stom zijn om een nieuwe te kopen als hij het goed doet. En het uiterlijk weer mee kan.
Pagina: 1