Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vodafone en dekking

Pagina: 1
Acties:

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-11 19:19
argh
vandaag voor de 5e keer geprobeerd via de vodafone helpdesk erachter te komen of ik dekking heb waar ik woon als ik een nieuw abo afsluit.
er werd eerst gezegd ja dat kunnen we opzoeken via de servicelijn - nou die was bezet moest ik later terug bellen
2e keer - "ja wat moet ik daar dan mee?" dus ik "tuut tuut tuut" opgehangen want zo'n wijf aan de telefoon moet ik niet
3e keer - sevicelijn gesloten
4e keer - storing
5e keer - ja het lukt... postcode gegegven... zoeken... gaat ze alle gsmpalen opnoemen in een straal van 10 kilometer... nou weet ik dus nog niet of ik ontvangst heb. ben niet van plan een abo af te sluiten en zometeen niet eens thuis te kunnen bellen...

ik weet in ieder geval dat in dat gebied KPN ontvangst heeft, O2 soms, BEN en Dutchtone niet...

iemand een idee hoe ik erachter kan komen?
behalve dan mensen vragen met vodafone, want ik ken niemand met vodafone...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:11
Als je nou eerst even zegt waar je woont dan kunnen er misschien mensen reageren die in de buurt wonen met Vodafone?!

• Phusebox
stevensweert postcode 6107

denk niet dat er mensen uit dit dorp hier zijn

Verwijderd

meestal als kpn dekking heeft, vodafone ook......

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 08:12
Ken je niemand met een vodafone abbo of prepaid kaart?

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
Er zijn alleen wat gaten (doorgaans) tegen de grenzen aan. Ook heb ik altijd ergens midden in het brabantse land eventjes 200 meter geen ontvangst. Heel irritant, altijd op dezelfde plek, dus ik kan de persoon die aan de lijn heb alvast voorbereiden op het feit dat ik dadelijk weg kan vallen.

Het vreemde is overigens dat als het regent dat dan de verbinding meestal wel intakt blijft. (ps ik heb het over de weg tussen gemert en boxmeer ter hoogte van elsendorp, in dit geval).

Maar stevensweert ligt toch in redelijk gangbaar gebied dus je mag er wel vanuit gaan dat je ontvangs hebt hoor.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

ga je er toch ff langs :)

• VDL
  • Laatst online: 22-12-2021

VDL

Ben daar of ben vierkant

Het bereik van een mast is zeker 20km (bij Vodafone en KPN), dus alle masten in een straal van 10 kilometer geven ruim dekking. Tenzij je natuurlijk in een bunker op 30 meter diep woont.
En als je het niet geloofd en echt niemand heeft een Vodafone abonnement, wat ik me niet kan voorstellen. Dan koop of leen je toch effe een prepaid simmetje

BVD MVG VDL

• Phusebox
intert0y schreef op 24 september 2002 @ 11:31:
Er zijn alleen wat gaten (doorgaans) tegen de grenzen aan. Ook heb ik altijd ergens midden in het brabantse land eventjes 200 meter geen ontvangst. Heel irritant, altijd op dezelfde plek, dus ik kan de persoon die aan de lijn heb alvast voorbereiden op het feit dat ik dadelijk weg kan vallen.

Het vreemde is overigens dat als het regent dat dan de verbinding meestal wel intakt blijft. (ps ik heb het over de weg tussen gemert en boxmeer ter hoogte van elsendorp, in dit geval).

Maar stevensweert ligt toch in redelijk gangbaar gebied dus je mag er wel vanuit gaan dat je ontvangs hebt hoor.
weet je zeker dat je stevensweert weet te liggen?
het ligt niet vlakbij weert/nederweert he...

• Phusebox
Woei eindelijk iemand aan de telefoon gehad die niet te lui was om zijn werk te doen:
ze hebben een computer die de dekking kan berekenen tot op de straat nauwkeurig, aan de hand van de masten en de plaatsing daarvan...
dekking was 98% dus erg goed...

jep sluiten maar wat mij betreft

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:13 ]

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Het toestel speelt ook een grote rol bij het ontvangst. Het ene toestel is nu eenmaal 'krachtiger' dan het andere toestel.

Verwijderd

Mark Olthuis schreef op 24 september 2002 @ 11:59:
Het toestel speelt ook een grote rol bij het ontvangst. Het ene toestel is nu eenmaal 'krachtiger' dan het andere toestel.
is leuk voor hersentumoren.......

Verwijderd

ik heb met vodafoon nog NOOIT geen dekking gehad binnen nederland...

• Exirion
  • Laatst online: 09:16

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 12:53:
ik heb met vodafoon nog NOOIT geen dekking gehad binnen nederland...
Same here :) Zelfs tot redelijk ver in Belgie hou je vaak nog ontvangst.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• intert0y
  • Laatst online: 10-03 15:17
Phusebox schreef op 24 september 2002 @ 11:40:
[...]

weet je zeker dat je stevensweert weet te liggen?
het ligt niet vlakbij weert/nederweert he...
Yep, heb ff op routenet gekeken. Maasbracht, Roermond in die regionen :)

Maar ik dacht ik vermeld ff dat ik af en toe een vaag gaatje heb.

ps. voor degene die het mocht interesseren ik heb een 6310 en deze zit in een CARK91 van Nokia met een plakantenne. Niet zo'n antenne op het dak maar op de raam.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Martinus
  • Laatst online: 18-11 21:26
Exirion schreef op 24 september 2002 @ 12:55:
[...]

Same here :) Zelfs tot redelijk ver in Belgie hou je vaak nog ontvangst.
kom je zeker nooit verder dan je dorp....... heb echt wel eens GEEN bereik.

no comment

• Exirion
  • Laatst online: 09:16

Exirion

Gadgetfetisjist

Martinus schreef op 24 september 2002 @ 13:58:
kom je zeker nooit verder dan je dorp.......
*kuch*

Ik kom uit Amsterdam, woon doordeweeks in Eindhoven, m'n ex woont in Rotterdam, vrienden in Utrecht en ben verder zo'n beetje in het hele land geweest (lang leve de OV-kaart die ik als student had).

edit:
ik heb deze maand overigens precies 4 jaar Libertel/Vodafone dus spreek uit een tamelijk rijke ervaring

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1