Ik kon vroeger altijd mijn pc bereiken via cc1xxxxx-a.zwoll1.ov.nl.home.com maar sinds vanmiddag merk ik dat dat niet meer kan
jammer hoor,want dat was makkelijk te onthouden. Zou dit tijdelijk zijn? of nieuwe restricties om servers te voorkomen.
Ik heb een statisch ip wat ik altijd gebruik... Net zo handig..
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
uhh @home doet wel meer vaag...
veel mensen op IRC krijgen HOOFDLETTERS in hun host... en soms kleine letters
veel mensen op IRC krijgen HOOFDLETTERS in hun host... en soms kleine letters
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
alleen zo lullig voor degene die na een tijdje jouw ip krijgt van de dhcp serverIk heb een statisch ip wat ik altijd gebruik... Net zo handig..
aah dat is het dus.. Fijn dat @home dat ook ff netjes meedeeldVerwijderd schreef op 24 september 2002 @ 00:26:
Probeer ipv nl.home.com eens home.nl. De dns naampjes zijn omgegooid.
Verwijderd
Is meegedeelt: www dan bij abonnee, en dan bij storingen/onderhoudrobbertb schreef op 24 september 2002 @ 00:31:
[...]
alleen zo lullig voor degene die na een tijdje jouw ip krijgt van de dhcp server
[...]
aah dat is het dus.. Fijn dat @home dat ook ff netjes meedeeld
Om precies te zijn:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Mededeling: wijziging default domain name Geachte @Home abonnee, Dinsdag 24 september a.s. zal de 'default domain name' wijzigen van mail.nl.home.com naar mail.home.nl. Deze wijziging gebeurt geheel automatisch. De DHCP server zal o.a. uw instellingen voor bijvoorbeeld email omzetten van 'mail' naar 'mail.home.nl' en bijvoorbeeld 'news.venra1.nb.nl.home.com' zal dan worden 'news.venra1.nb.home.nl'. Deze configuratie wijziging heeft geen invloed op de kwaliteit van uw verbinding. Met vriendelijke groet, @Home Afdeling Klantenservice |
http://start.home.nl/abonnee/info/meldingen/#otto_897
Stond vandaag op hun site waar je de storingen en werkzaamheden kunt lezenrobbertb schreef op 24 september 2002 @ 00:31:
[...]
alleen zo lullig voor degene die na een tijdje jouw ip krijgt van de dhcp server
[...]
aah dat is het dus.. Fijn dat @home dat ook ff netjes meedeeld
Kijk maar eens bij hun abbonee kanaal of op http://help.home.nl
Oeps net te laat iemand was me voor
[ Voor 0% gewijzigd door maontje op 24-09-2002 01:05 . Reden: te laat ]
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
ja dat delen ze idd nu mee, doordat ze een klacht hebben gehad van troubles@home.Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 00:38:
[...]
Is meegedeelt: www dan bij abonnee, en dan bij storingen/onderhoud
Om precies te zijn:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Mededeling: wijziging default domain name Geachte @Home abonnee, Dinsdag 24 september a.s. zal de 'default domain name' wijzigen van mail.nl.home.com naar mail.home.nl. Deze wijziging gebeurt geheel automatisch. De DHCP server zal o.a. uw instellingen voor bijvoorbeeld email omzetten van 'mail' naar 'mail.home.nl' en bijvoorbeeld 'news.venra1.nb.nl.home.com' zal dan worden 'news.venra1.nb.home.nl'. Deze configuratie wijziging heeft geen invloed op de kwaliteit van uw verbinding. Met vriendelijke groet, @Home Afdeling Klantenservice
http://start.home.nl/abonnee/info/meldingen/#otto_897
dat hernoemen hebben ze trouwens vorige week al gedaan.
dus niet 24 september. stelletje .#%&@$$
en dan ook nog eens niet mailen over dit soort veranderingen.
Pagina: 1