American Express vraagbaak
24x sf175s + gw5000-dt op oost
Verwijderd
http://www.areadvd.de/hardware/cyberhomechdvd505.shtml
Dat was inderdaad de test die ik gelezen heb. Maar net zo als met de vorige serie's tellen gebruikers ervaringen toch zwaar bij dit merk.
Dingen als hangen, en luide drive kom je niet echt tegen in dat soort tests!
Maar hij is zeer gunstig geprijst en doet het beter dan de Tosh SD220 die ik eerst op het oog had.
Of ben ik de 1ste die het waagt om dit product te gaan kopen?
Ik heb de speler vooral gekocht omdat ik veel dv naar xsvcd omzet en dat gaat perfect. Het enige probleem waar ik nu nog mee kamp is dat als ik met een xsvcd of een mini dvd een bitrate gebruik die over de 3500 k/s komt dat de speler dan gaat stotteren (met een gewone dvd niet hoor). Ik heb cyberhome gemaild en er zal binnen een paar dagen een firmware update komen die dit verhelpt.
Ik heb lang getwijfeld tussen de pioneer en deze en heb de pioneer bij een vriend van me kunnen testen. Hoewel de pioneer een stuk platter is, ondersteunde hij niet in voldoende mate xsvcd en zeker geen mini dvd, daarnaast speelde de speler geen dvd-r (in mijn test en ook bij veel anderen). Aangezien de prijs van de cyberhome 149 euro was en meer opties bezat en het beeld net zo goed is ben ik voor de ch gegaan. Uiterlijk is trouwens ook strak.
Ik ben zelf helemaal een merkenfreak, maar ch heeft me dit keer overtuigd.
Is trouwens ook zeer eenvoudig macrovision off en regio code vrij te schakelen.
Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel.
Waar heb je hem gekocht voor 149 euro?!
Ik heb nl. een CH l528 gehad, maar die ging kapot en toen kreeg ik gewoon mijn geld terug na een half jaar.
Dus dan zou ik quite spelen.
in pricewatch staat die voor 175 en dan nog verzendkosten.
Er zit nog weinig beweging in deze pricewatch.
De bedrijven die ze aanbieden zijn ook nog eens geheel onbekend ( CH's kunnen behoorlijk garantie gevoelig zijn!).
Verwijderd
Doet dat ding ook suffle of random play met de MP3....Ik ben namelijk dapper op zoek naar een speler die dit kan, maar tevens een goede beeld en geluidskwaiteit heeft.VivaAtloni schreef op 24 september 2002 @ 22:33:
Ik ben waarschijnlijk de eerste die de speler heeft. Ik heb hem nu een maandje en hij bevalt echt perfect. De speler slikt alles. Superstil loopwerk en strak beeld (vergelijkbaar met nieuwe pioneer serie zoals 350 en 454). Daarnaast is de speler super compleet. Geeft mp3's weer met het beste menu wat ik tot noch toe heb gezien, zoals id3 tags en bitrate enzo.
[...tekst..]
De Pioneer (444, 454, 350) staan op dit moment hoog in mijn lijstje, echter ik lees echter nog wel eens dat de geluidskwaliteit van muziek cd's(geen MP3) soms iets te wensen over laat.
Dus hoe is dit geluid (CD) bij de Cyberhome ? En shuffle voor MP3 ?
En tenslotte ..... heeft ie nu ook een ingeboude DTS / 5.1 versterker of moet je zelf toch over een versterker beschikken voor de surround snufjes ?
Ik heb hem net besteld bij Alternate.nl voor 149 euro!
Hopelijk krijg ik hem morgen binnen.
Het is nog een vrij onbekende speler, dus ik hoop geen miskoop gedaan te hebben.
Ik vind de geluidskwaliteit van cd's en mp3 juist erg goed bij de Pioneer dv-454. Maar ik heb hem ook digitaal aangesloten, dus dan heeft de speler minder invloed.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:25:
[...]
Doet dat ding ook suffle of random play met de MP3....Ik ben namelijk dapper op zoek naar een speler die dit kan, maar tevens een goede beeld en geluidskwaiteit heeft.
De Pioneer (444, 454, 350) staan op dit moment hoog in mijn lijstje, echter ik lees echter nog wel eens dat de geluidskwaliteit van muziek cd's(geen MP3) soms iets te wensen over laat.
Dus hoe is dit geluid (CD) bij de Cyberhome ? En shuffle voor MP3 ?
En tenslotte ..... heeft ie nu ook een ingeboude DTS / 5.1 versterker of moet je zelf toch over een versterker beschikken voor de surround snufjes ?
Verwijderd
Koda?! Dat ken ik niet.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 16:00:
neem een koda 2233, superstrak beeldje, speelt alles, echt alles (zelfs mpeg op cd gebrand. Met 5.1 enz
Verder is het prebleem dat ik analoge 5.1 uitgangen nodig heb, omdat ik er een Creative 5300 5.1 speaker setje aan heb hangen.
Hopelijk is de speler er morgen al!
Verwijderd
Waar kun je meer info vinden. Met google gezocht levert niks op!
Verwijderd
Levert 198 hits op ! Beter je google gebruikenVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 21:41:
Waar kun je de kopen, en wat kost het.
Waar kun je meer info vinden. Met google gezocht levert niks op!![]()
Verwijderd
M.B.T De KODA Speler
http://www.allied-electro...schap/show.php?typeId=180
Rechtsonder staan links naar een PDF en HR plaatjes van deze speler
Ik heb hem net binnen gekregen.
Speler ziet er zeer degelijk uit.
Veel beter dan de L528 ! Goede stevige knopjes, behuizing is van metaal.
Heb hem even aangesloten op een normale TV , en er een home made DVD in gedaan.
Beeld zag er goed uit, en geen geluid uit de drive tijdens het 1500% fast forwarden.
Moet hem nog even testen met wat DVD's waar ik duidelijk foutjes in kon zien met en andere DVD spelers, maar vooralsnog ziet het er zeer goed uit!
later meer.
Macrovision kan me niets schelen! Maar regio vrij vind ik wel heel belangerijk!VivaAtloni schreef op 24 september 2002 @ 22:33:
Is trouwens ook zeer eenvoudig macrovision off en regio code vrij te schakelen.
Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel.
En dat lukt me dus van geen kanten!
Kan iemand me dat uitleggen hoe ik dat bij deze speler doe?
FF wachten en vervolgens op www.cyberhome-help.de kijken, daar staat heel veel informatie, maar nu nog niet voor deze speler.Stinger_Ventura schreef op 18 oktober 2002 @ 15:58:
[...]
Macrovision kan me niets schelen! Maar regio vrij vind ik wel heel belangerijk!
En dat lukt me dus van geen kanten!
Kan iemand me dat uitleggen hoe ik dat bij deze speler doe?
moets de config veranderen ipv de RC code.
Werkt nu naar behoren als ik het goed heb.
Kun je die hier eens neertypen? Zou je player version, driver version en memory config even op kunnen schrijven.
STCineMaster-Build 2.10217
Driver version 4.1 build 10662
Als dat het geval is dan heb ik een firmware update voor jou!
Maar wat voegt dat toe?!
Want ik lees dan dat ik alleen nog regio 2 en regio 1 kan afspelen?!
Ik heb een paar regio 4 dvd's dus, dat is best belangerijk!
waarom voor die slechte kwaliteit gaan, als je ook een mooie DVD kan afspelen met 5.1 geluid.
Een stuk helderder beeld dan de L528!
Leuke tip van mij aan andere is om er een 5.1 speaker setje aan te hangen van Creative ofzo.
Ikzelf heb er de Creative Inspire 5300 aan hangen ( kost 100 euro ) en dan heb je dus gewoon Dolby Surround Sound in huis :-D
Klinkt best redelijk, en dan ben je voor 250 euro klaar.
Okay het is natuurlijk geen top geluid, maar klinkt vele malen beter dan gewoon de TV.
Ben er zeer mee in mijn nopjes.
Verwijderd
Verwijderd
(originele prijs was 1700 gulden of iets in die trand)
hij is nog goed, behalve dat de radio een beetje kraakt. maar ja, ik luister toch geen radio.