Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SMS alert ontvangen als je meel hebt

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Search gebruikt, maar helaas kwam het antwoord op mijn vraag daar niet naar voren ;(
Ik moet dus het volgende doen:
Ik wil dat ik elke keer als ik op mijn normale (niet-o2) meel adres meel heb, er een SMS'je naar mijn mobiel wordt gestuurd...

Ik ben ff aan de slag gegaan met o2, heb externe meel ingestuurd, alerts aangezet en ingevuld dat ik SMS wil ontvangen als ik meel heb...

Maar ik krijg nix :?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Werkt niet meer. Ik forwarde eerst ook alle mail naar mijn O2 (toen nog genie) adres, en kreeg keurig een sms-alert. Maar dat is op een bepaald moment minder geworden, en daarna helemaal opgehouden.
Die O2 mailbox zal nu wel uitpuilen trouwens...

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Glacier
  • Niet online
haas schreef op 24 september 2002 @ 00:25:
Werkt niet meer. Ik forwarde eerst ook alle mail naar mijn O2 (toen nog genie) adres, en kreeg keurig een sms-alert. Maar dat is op een bepaald moment minder geworden, en daarna helemaal opgehouden.
Die O2 mailbox zal nu wel uitpuilen trouwens...
Maar het zou wel moeten werken :P

* Glacier gaat maar weer eens die o2 lui meelen :{

• boer Krelis
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

boer Krelis

Artificial Ignorance

bij mij werkt forwarden naar O2 nog wel, maar idd niet meer zo lekker als vroeger. soms doet een alert er ERG lang over en soms krijg ik helemaal geen alert.

Quoten is geweldig... - boer Krelis

• Glacier
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen hoe ik dan zorg dat 02 automatisch mijn externe meel om de x minuten ophaal? Want dat krijg ik niet eens voor elkaar...erg onduidelijk allemaal...en van 02 support krijg je ook geen zinnig antwoord :(

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Glacier schreef op 05 oktober 2002 @ 19:24:
Kan iemand mij vertellen hoe ik dan zorg dat 02 automatisch mijn externe meel om de x minuten ophaal? Want dat krijg ik niet eens voor elkaar...erg onduidelijk allemaal...en van 02 support krijg je ook geen zinnig antwoord :(
Het is toch zo dat je bij O2 alleen een sms krijgt als er ook daadwerkelijk wat in je O2 mailbox ligt. Dus het werkt niet met andere mail adressen. Of heb ik dat nu verkeerd :?

Verwijderd

Als je analoge modem hebt is het toch geen probleem dit voor elkaar te krijgen?

Maar je wilt alles natuurlijk weer gratis :)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Ik moet er niet aan denken! Dan heb ik elke paar minuten een smsje! (leuk die mailinglists ;))

Verwijderd

www.mail.be
daar een account maken... vroeger waarschuwde die je als je'n mailtje ontving.

• Glacier
  • Niet online
uche, uche..ik wil natuurlijk mijn meel adres niet opgeven, het is eigenlijk stiekem de bedoeling dat o2 mijn hetnet meel steeds ophaalt en me dan waarschuwt dat ik nieuwe meel heb :-)
Maar ik krijg helemaal nix, ook als ik naar het 02 adres meel...terwijl ik toch echt de alerts aan het staan :?

• Glacier
  • Niet online
Maar weer eens een meeltje gestuurd, krijg ik dit terug:
Door een technisch mankement is het momenteel niet mogelijk om E-alerts te ontvangen. Wij doen er op dit moment alles aan om dit probleem te verhelpen.
Onze excuses voor dit ongemak.
:{

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:15
en ondertussen wel mailtjes ontvangen waarin staat dat ze ee geweldige e-alert service hebben!! grrrr

heb er zelf ook heel lang naar gezocht maar nog steeds niks gevonden, idem voor mail wap waar je je pop account kan uitlezen ;(

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

laat alle mails van je gewone adres automatisch doorsturen naar je 02 adres :z

• Glacier
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 19:21:
laat alle mails van je gewone adres automatisch doorsturen naar je 02 adres :z
u gaat door voor de zilveren leuter :P

Dat probeer ik ook, maar ik krijg geen alerts en hij haalt de meel niet automatisch op...zelf de meel ophalen en dan een alert ontvangen slaat ook nergens op :)
Pagina: 1