Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
Niemand die deze ook heeft? en er ook dit probleem mee heeft gehad?
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
maar ging hij van het een op het andere moment met minder fps werken??? of na nieuwe os, nieuwe drivers etc???
Verwijderd
moet toch iets meer info hebben ben ik bang.......Professor_Botje schreef op 24 september 2002 @ 00:12:
ik heb een
http://www.kodak.com/glob...0/new/ez200Software.jhtml
dus een Kodak EZ200 camera maar om de een of andere manier werkt dat ding nogmaar met 5 fps lijkt het wel...
Weet iemand waar ik dit kan veranderen? want hij heeft wel altijd goed gewerkt...?
hij geeft verder geen foutmeldingen??
zit er genoeg ruimte op??
is er iets mis met je USB kabel/connectie??
tsja
heb je ietsjes meer info?
Onzin post gedelete, normaal reageren aub + move OH -> GT
Verwijderd
Wanneer is 'ie raar gaan doen?
na een upgrade, install?
in dat geval zou je kunnen testen door de upgrade, install ongedaan te maken.
Heb je niets geupgrade of geinstalleerd, dan zou ik even de homepage van Kodak gaan bezoeken en kijken of daar misschien een forum is waar dit euvel eventueel wordt uitgelegd.
Anders even contact opnemen met Kodak service center
na een upgrade, install?
in dat geval zou je kunnen testen door de upgrade, install ongedaan te maken.
Heb je niets geupgrade of geinstalleerd, dan zou ik even de homepage van Kodak gaan bezoeken en kijken of daar misschien een forum is waar dit euvel eventueel wordt uitgelegd.
Anders even contact opnemen met Kodak service center
ik heb helemaal niks verandert, maar ik installerde hem op een andere Pc en daar doet hij het voor geen meter 
Mu eerste Pc waar ik hem op had hangen was een P3 650@976Mhz heeft altijd goed gewerkt tot nu toe nu doet hij het sloom windows er al op nieuw op gezet maa niks,nu heb ik hem op een P4 2400@2930Mhz en idm deze draaid echter wel Win2k pro ipv win98 maarjha, maar ik kan ook nergens de resolutie en fps in stellen, iig niet bij netmeating, als ik de camera met de spesefeke software gebruik kan ik wel gewoon 25 FPS draaien... of zou het netmeating zijn omdat hij het via Internet moet uit zenden ?
Mu eerste Pc waar ik hem op had hangen was een P3 650@976Mhz heeft altijd goed gewerkt tot nu toe nu doet hij het sloom windows er al op nieuw op gezet maa niks,nu heb ik hem op een P4 2400@2930Mhz en idm deze draaid echter wel Win2k pro ipv win98 maarjha, maar ik kan ook nergens de resolutie en fps in stellen, iig niet bij netmeating, als ik de camera met de spesefeke software gebruik kan ik wel gewoon 25 FPS draaien... of zou het netmeating zijn omdat hij het via Internet moet uit zenden ?
mmm, niet echt een duidelijk stukje txt dus vergeef de eventuele misinterpretatieProfessor_Botje schreef op 29 september 2002 @ 04:23:
ik heb helemaal niks verandert, maar ik installerde hem op een andere Pc en daar doet hij het voor geen meter
Netmeeting is bandbreedte afhankelijk die 25fps is waarschijnlijk dus gewoon niet haalbaar omdat je internet verbinding niet snel genoeg is. (zelfde geld voor aan de overkant). Als je je internetverbinding speed omhoog krikt (die optie is vast beschikbaar in het optie scherm van netmeeting) gaat automatisch jouw framerate omhoog in je schermpje. De mensen aan deoverkant zullen hier echter weinig van merken.
Het is iig een software issue, heeft niets met de cam zelf te maken.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Pagina: 1