Toon posts:

Golden Orb op PIII 800 box versie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik eindelijk mijn PIII 800EB, 133 mhz slot 1 binnen en tegelijkertijd mijn Golden Orb, blijkt de processor een box versie te zijn met een geintegreerde koe.

Weet iemand of deze los te maken is van de processor zodat ik mijn orbje niet aan de muur hoef te hangen.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
aan de muur is toch ook mooi????
:)

Audi A8 W12 6.0

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 20:42
geintergreerde koeler??? Ik heb een PIII 800E gekocht (boxed) en daar zat de koeler gewoon los bij...

Over het losmaken van koeler van een PIII processer... Alleerst voorzichtig. De koeler zit direct op "het hart" van de processor (the sillicon zoals ze dat bij intel noemen, is dat blauwe hokje erboven op). Je kunt hem los halen door het ijzeren klemmetje naar beneden te halen (kost wat kracht) en dan van de plastic uitstulping af te trekken...

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-09 12:40

Beaves

Usque ad Finem

Dan heb jij een FC-PGA, maar het is helemaal niet moeilijk om een Slot 1 te ontmantelen, een HD schroefje en je wipt het omhulsel er zo af.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Dit stemt in ieder geval hoopvol. Kun je a.u.b. wat gedetailleerder zijn, want alleen met een HD schroefje kom ik nog niet zo ver.

Wat moet je waar toepassen, zonder zijn hartje te beschadigen?

Verwijderd

Als je aan de achterkant van je processor kijkt dan zie je vier gaatjes. hier zitten de clips in vast die de koeler vast houden. Leg nu een case-schroefje onder dat gaatje en druk erop. dit is ff beangstigend want het lijkt of je processor breekt ofzoiets.
Als je hard genoeg drukt dan knalt een zo'n klip los. zo werk je alle vier de gaten af en dan kun je je koeler eraf halen. Maarre het staat ook ergens op een site met plaatjes enzo erbij... zoek maar ff...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.

Heb je nog enig idee welke site dat is geweest?

Verwijderd

www.3dfxcool.com/install/p3.htm

Ik ga morgen toevallig ook een ORB op me PIII zetten...suc6 ieder geval.

GRTZ

Verwijderd

Topicstarter
Thanks,

Dat moeten we maar gaan proberen dan. Laat even weten hoe het bij jou gegaan is.

Suc7!
Pagina: 1