Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
DUS... ren naar winkel en je hebt een goede laserprinter.
Weppel
Modjes in action !!
-- © 2
Modjes in action !!
-- © 2
1 Slechte drivers (NT4 en Win 2K) zeker als je de printer gaat delen dmv. een Pc of HP jetdirect.
2 Papier zit nog wel eens vast of wordt er scheef ingetrokken(niet elke keer maar gemiddeld wel veel vaker als een 2100 om maar even wat te noemen).
Even nog wat reacties voorzijn;
En nu niet gaan zeggen dat deze printer niet bedoeld is als "netwerkprinter" want elke printer moet je normaal kunnen delen zonder problemen. En ik weet ook dat hij als beste uit de test kwam in de consumentengids.
Verwijderd
Modjes in action !!
-- © 2
- Is de handleiding gebruikersvriendelijk.
- Verbruikt de printer niet te veel stroom.
En meer van dat soort geneuzel. Dat ding moet gewoon goed werken. Koop gewoon een HP. Dat is de standaard en daarmee in het voordeel op het gebied drivers, parts en ondersteuning.
Jammer vind ik dat er geen 'knopjes' op zitten
"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"
Verwijderd
En een kleuren laserjet is zo duur....
2MB is wat weinig als je grote plaatjes ofzo gaat uitprinten. Een laserjet MOET alles in z'n geheugen hebben staan voordat ie begint te printen. Een inktjet bijvoorbeeld niet.
Dus 2 MB is magertjes.. Ik krijg het voor elkaar dat ie met 9 MB al zegt dat ie te weinig memory heeft (full a4 plaatje op 600 dpi..
Huh. Alsof dat iets zegt! De consumentenbond kijkt mij te veel naar:
- Is de handleiding gebruikersvriendelijk.
- Verbruikt de printer niet te veel stroom.
En meer van dat soort geneuzel. Dat ding moet gewoon goed werken. Koop gewoon een HP. Dat is de standaard en daarmee in het voordeel op het gebied drivers, parts en ondersteuning.[/quote]Beste Voxx We hebben het de hele tijd al over HP's wel over en wel over de verschillende type's we hadden juist een discussie over de voor en nadelen van verschillende types. Beter lezen aub
En HP is in mijn optiek niet de standaard.
Modjes in action !!
-- © 2
Op bechtle.nl staat 't antwoord al
-------------------------
16 MB Module HP Laserjet 1100 SDRAM PC100 Fl. 157,20
-------------------------
Is dus wel te doen, van kingston it is.
Modjes in action !!
-- © 2
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ken meerdere mensen met een Brother, waarvan 2 met een 1250 (binnenkort 3) en die zijn allemaal erg tevreden.
Kijk eens in de top10 laserprinters van het Duitste PC.Welt (zeker geen kleintje):
http://www.pcwelt.de/content/tests/top10/top10list.asp?id=15
*insert signature here
Verwijderd
types xe80-82-84
1 Slechte drivers (NT4 en Win 2K) zeker als je de printer gaat delen dmv. een Pc of HP jetdirect.[/quote]Tja, die ervaring kan ik toch echt niet delen. Ik heb er nu 13 in beheer, die allemaal via een HPjetdirect server zijn aangesloten op een NTserver. De drivers werken uitstekend, printers zijn behoorlijk snel, en van papierproblemen heb ik nog niet veel gehoord (niet meer dan bij de andere merken die hier (nog) staan.
Het enige waar ik tegenaan liep was dat soms op een of andere manier er niet meer geprint kon worden. Pa's na de jetdirect even zonder stroom te zetten printte het ding dan weer. Da's op te lossen door ergens (Ik dacht in de jetdirect zelf, kan het evt maandag wel nazoeken), de printerpoort op bidirectioneel in te stellen.
(gewoon even HP gebeld, kwamen direct met dit antwoord)
Tevens maakt 'ie de beloofde snelheid waar van 10 ppm (en dat doet 'ie ook als er wat grafisch tussendoor zit)
Ik vraag me soms wel eens af waarom nog zoveel mensen een inktjet kopen.. ze printen voor 99% alleen tekst en betalen zich blauw voor een trage en minder scherpte afdruk, en dat "omdat een laser zo duur is..".
Brother zit op lagere kosten per pagina. Reken maar eens na wat het kost om 5.000 pagina's te drukken (100 per maand, 5 jaar moet 'ie met me werken
Ik pleit dus voor Brother
Xerox valt sowieso af, want daar heb ik GRUWELIJKE ervaringen mee gehad op Sail 2000 in het perscentrum (Die dingen waren niet te configgen).
Maar hij bevalt prima, print lekker snel (8 Pagina's per minuut geloof ik, boeit eigenlijk niet
Modjes in action !!
-- © 2