Verwijderd

Topicstarter
Ik heb opengm en een sony minidisc. zodra ik een aantal leuke mp3's naar deze md wil sturen dan blijft het programma hangen op 9% van het converten van het eerste nummer!.. ik heb al aantalle keren geprobeerd om de software te uninstallen en wederom weer te installen... maar tot nu toe zonder resultaat.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

specs:
OS Name Microsoft Windows XP Professional

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:55

YellowCube

Wait...what?

OpenMG is nogal een kwetsbaar geheel.
ik had hetzelfde probleem en kwam er uiteindelijk gewoon achter dat ik een clean install van Windows moest doen.
Ik vermoed trouwens dat die fout op de een of andere manier afkomstig is van bepaalde codec-packs die je misschien geinstalleerd hebt (bijv voor DiVX of zoiets). De atrac codec van Sony is kennelijk ook kwetsbaar.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:34

Aidix

Geluidspietlut

Ik heb wel een goede oplossing voor je, snel terugbrengen naar de winkel...
OpenMG is echt een "meer geluk dan wijsheid" programma en zo'n beetje alles in een pc heeft een invloed erop, zoals andere applicaties, SCSI controllers, en overige hardware in je PC.
Krijg je het niet goed, gewoon terugbrengen.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:55

YellowCube

Wait...what?

Aidix schreef op 25 september 2002 @ 17:47:
Ik heb wel een goede oplossing voor je, snel terugbrengen naar de winkel...
OpenMG is echt een "meer geluk dan wijsheid" programma en zo'n beetje alles in een pc heeft een invloed erop, zoals andere applicaties, SCSI controllers, en overige hardware in je PC.
Krijg je het niet goed, gewoon terugbrengen.
je weet dat de software bij de MD speler zit ? Dat betekent dus dat hij vanwege de software z'n MD speler terug kan brengen.
Maar je hebt gelijk. OpenMG is erg wiebelig en het is dood en doodzonde dat Sony hier niet iets meer aandacht ingestoken heeft want het NetMD principe is zo gek nog niet en wordt nu verneukt door die software.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:34

Aidix

Geluidspietlut

Tuurlijk is het knullig dat dan je MD recorder terug moet, maar hetis eigenlijk onacceptabel dus als we nu allemaal dat ding inleveren dan leren ze misschien een keer dat ze ons dat niet kunnen flikken.
Zolang wij alleen maar mekkeren en verder gewoon die NetMD's blijven kopen vindt SOny het wel best.