Meer bas via ingebouwde speaker/koptelefoonaansluiting

Pagina: 1
Acties:

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:49

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Op mijn werk heb ik af en toe - bij gebrek aan beter - ID&T radio via Internet aanstaan. Aangezien er in mijn Deskpro EN zo'n heerlijk fout standaard speakertje zit, is dat geluid natuurlijk überbagger. Ook het geluid uit de koptelefoonaansluiting is nou niet dat je zegt van.... _/-\o_

Bestaat er een tooltje waarmee je via de driver oid net iets meer bas erin kan draaien? Ja, ik weet dat het natuurlijk nooit goed wordt, maar misschien net dat kleine beetje?

(Misschien is het vaker langsgekomen, maar dan heb ik niet de goeie zoektermen kunnen vinden om de search te benutten... 8)7)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:51

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

gebruik Winamp voor je streaming, daar kunje instellen enzo :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
ik mag geen winamp installeren :(
ik moet het doen met de mediaplayer 6.weinig

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:57
windows mixer?

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
die heeft alleen volume

Verwijderd

mag je ook geen nieuwere versie van Windows Media Player installeren ??

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Was 't maar zo, ik mag helemaal nix waar ze niet het 'nut' van inzien :(
(of het moet een drivertje oid zijn wat ik even installeer wanneer ik toevallig ook nog een ander progsel er op moet zetten >:)). Maar MP komen ze achter...

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Je hoeft winamp niet per se te installeren, je kan ook gewoon een bestaande installatie (van je thuis) inzippen, en op je werk uitpakken. Winamp.exe aanklikken, en gaan met die banaan!

(werkt niet als je van systeembeheer geen vreemde executables kan runnen, maar de kans dat 't zo is ingesteld acht ik klein)

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

je kan trouwens ook bij "Geavanceerd" van "Play control" de bass en treble regelen.
Dit is te vinden bij het speakertje in je taakbalk of in het configuratiescherm.

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 22:22:
je kan trouwens ook bij "Geavanceerd" van "Play control" de bass en treble regelen.
Dit is te vinden bij het speakertje in je taakbalk of in het configuratiescherm.
Dit hangt best wel af wat voor drivers jij hebt. Bij mij Live5.1 drivers kan dat, maar toen ik nog mijn onboard gebruikte kon dat niet.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 22:22:
Precies, er zit dus echt alleen maar kale volume control op... verder helemaal niks!

Ik ga trouwens die winamp-kopie eens even proberen, maar daarmee kun je natuurlijk niet MP-streams draaien... en ID&T winamp is in mijn ervaring nou niet zo stabiel als MP...

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Ik heb net Winamp hier op mijn werk gestart, die draait! Het speakertje reageert echter 0,0 op de bas/treble instellingen van winamp... :(

Dus... iemand nog een suggestie?

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Korakal schreef op 25 september 2002 @ 16:35:
Ik heb net Winamp hier op mijn werk gestart, die draait! Het speakertje reageert echter 0,0 op de bas/treble instellingen van winamp... :(

Dus... iemand nog een suggestie?
Sorry voor de extra post maar ik heb geen edit-knop...

Het is trouwens een SoundMAX Digital Audio driver/speaker/onboard/whatever...
Pagina: 1