Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT clan. GiB is looking for members.

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 14:26
GiB zoekt goeie UT players die nog niet in een clan zitten maar het wel zullen willen.

Als je interesse hebt kan je bereiken per :

Mail : greenvictor@hotmail.com

Wij vragen van jou :

- ICQ (anders downloaden op www.icq.com/download)
- Een redelijke understanding van engels.
- Iedereen met respect te behandelen. er is een goeie sfeer in GiB en dat willen we zo houden.
- Elke zaterdag om 15.45 practice en zondag avond en in de week matches. Mis je 3 matches achter elkaar ZONDER GOEDE REDEN dan ben je weg. als je toch niet komt wat heeft het dan voor nut.

Voordat je kan joinen moet je eerst een TRY OUT hebben gedaan.. een 1vs1. doe je die goed dan zit je erin.

Das alles.. hoop wat te horen.:)

Verwijderd

'k Vraag me alleen af of dit wel de geschikte plek is om leden te werven.

Lijkt me niet in ieder geval....

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 18:08 schreef Snuffie het volgende:
'k Vraag me alleen af of dit wel de geschikte plek is om leden te werven.

Lijkt me niet in ieder geval....[/quote]Mwah, het is forum Spielerij, dus ik denk, dat dit toch zeker wel moet kunnen. Het is niet illegaal, wel computer(game) related. Dus wat mij aangaat mag Gib lekker leden werven! :)

Ik heb denk ik geen interesse om lid te worden, maar wil best wel es tegen/tussen de Gibbers spelen! >:)

INSTAGIB ROELT!!!!

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ja hoor, gewoon vragen hiero

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

/me ziet dit als !!!!!SPAM!!!!! en ik hou niet van spam.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Spam

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Flikker toch op man met je SPAM

Hij wil gewoon vragen of iemand zijn clan wil joinen, nou? Daar is toch niks mis mee?

Hij verziekt het forum er toch niet mee?
Bovendien is dit het spielerij forum.

Deze vraag staat niet dubbel of zoiets dergelijks, dus van crossposten is helemaal geen sprake...

Maar goed, als jullie (wie dat dan ook zal doen) er een slotje op willen: Ik kan het toch niet tegenhouden...

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32

Gallus

Cheesy

precies!
en als het je niet interesseert dan lees je het toch gewoon niet?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• Visionist
Tja... ik verbaas me hier soms ook op.

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Is toch nix mis mee, met vragen??
Ik zou wel willen joinen, maar ieder week trainen, en door de hele week heen matches, nee sorry dat kan ik niet doen, want dat vind mijn vriendin vast niet goed, want dan zit ik veelste vaak achter de pc...
Ik houd het maar bij zo nu en dan....

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Hebben jullie ook een homepage?
En wat is jullie naam voluit eigenlijk?

• Visionist
Onze homepage is www.utgib.com of (www.unreality.org/gib) als de eerste het tijdelijk heeft begeven.

Gib staat nergens voor.. zie het als een teken. :)

Verwijderd

Ey Visionist

ik heb hier ook redelijk wat leden vandaan gehaald (meesten al lang weer weg overigens).

Dusseh sux6

[WMD]Scimitar

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Mij is ook via hier gekomen tot WMD, en zit er nog steeds (niet da'k weg kan ofzo) :)

[WMD]Obsidian

Verwijderd

Psies, dat contract zit je nog wel ff aan vast Obs

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 15:55 schreef Visionist het volgende:
Onze homepage is www.utgib.com of (www.unreality.org/gib) als de eerste het tijdelijk heeft begeven.

Gib staat nergens voor.. zie het als een teken. :)[/quote]Dit moet me ff van het hart.

Kewle site hebben jullie! :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

waarom hebben jullie eigenlijk nog members nodig, op die site van jullie staan er al 20 ofzo
Ik zit in een clan met ongeveer 8 man, dat is echt wel genoeg, als je er vanuit gaat dat altijd klaar staan voor de clan

=Ha=Nexus

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Yep ik ben het met Nexus eens. 17 is al aan de grote kant. Meer members zoeken lijkt me overdreven. Tenzij je van plan bent er een paar weg te kicken of dat de helft inactive is ofzo ;)

Vette intro's heb je trouwens :D

• Visionist
LOL.. :) de reden waarom ik voor members zoek is omdat we EENS willen WINNEN! En dat kunnen we nu niet omdat van de 18 leden die we hebben 12 niet erg goed in de game zijn.

Dat betekent dus dat er maar 7/8 man rondloopt in GiB met talent en dit is niet genoeg doordat die 7/8 man niet ALTIJD komt opdagen.

Het percentage dat komt naar een practice of match is gemiddeld genomen 30%. :(

Verwijderd

He maare, Visionist, was GiB nou een instagib clan ofniet? Zoja, mooi voor jullie, niet voor mij ;) Zonee, post ff een replytje of icq mij ff op 48964734 (tenminste, als je nog leden zoekt). Me eigen clan is ermee gekapt wegens gebrek aan goede spelers :( dus ben weer ff clanloos... owjah ik doe alleen CTF en dus GEEN instagib!

mssls nare man (ex)=FrEe= (RIP :D)

• Visionist
Nope, we spelen nooit instagib...

Verwijderd

Demmit Visionist, is het een Engelse clan!! Maakt niet uit ofsow, moet alleen ff rekening houden met de tijdzones :)

• Visionist
Leader is from UK.
verder zo'n 4 of 5 nederlanders in de clan van de 18.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
YooO

hier nog een WMD'er!! :)

cheerz [WMD]SoCreTaS

• Mister_X
You MUST put [GiB] before your name on Unreal Tournament AND ICQ (please don't spell it wrongly - everyone seems to spell it [GIB], not [GiB]. I WANT [GiB]!).

ehm, beetje flauw, ik gebruik namelijk me echt naam in icq...(anders krijg je van al die mensen die vragen wat/waar [WMD]SoCreTaS voor staat!)

maar eh, ik wil wel een 1on1 tegen 1 van jullie doen !! effe kijken hoe jullie zijn, of mag ik een keertje mee trainen??

noujah, ik heb icq, (jah de allernieuwste versie! die eergister ofzo uitkwam) en UT 4.32 dushh IK hoor het wel.. :)

Verwijderd

We kunnen wel es een friendly doen Visionist, als je wilt, kan je meteen tegen 4 mensen spelen die hier steeds posten (Clay, Gert, Mister_X em ik).

Vrijdag ofzo?
(ICQ: 27729044)

• Mister_X
hehe, en toen zat ik nog op school ook :)

• Gert
Hey Soc, een beetje showen bij de concurrentie he ;)

Verwijderd

Ik zal 5erl achter je aan sturen!

• Gert
Ohoh, nu heb je het gedaan Soc, rennen :)

• Reiko
  • Laatst online: 23-10 10:59
Hmm veel bekenden die hier op reageren..
=HA=Nexus ken ik toevallig :)

Ik ben nu bekend onder [AMD]SynopSis (InstaGib) & - < VX > - SynopSis (normal).

Euhm ik zou meer gaan zoeken op servers zoals skynet voor members.
Daar kan je er veel plukken.
En ik zie al een clanhoerke in jullie clan.
Schaam jullie !!

Edit: de clantag van Vx komt uit op -- en niet op - < Vx > - (zonder spaties dan)

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Verwijderd

WMD...wat voor soort clan is dat eigenlijk? Ik ben nl. wel redelijk goed (laatst 3 monsterkills op een matige server en nog wat andere killing sprees).

Ik zoek nog naar een clan (m'n eigen clan is "departed").

De reden waarom ik naar jullie vraag is omdat GiB een beetje TE toegeweid is, no offence, maareh ik zoek een beetje een rustige clan die speelt voor z'n plezier, en niet het alleen maar pm het winnen ed.

Ook omdat GiB een engelse clan is.

Andere vraag (ook voor WMD) staan jullie geregistreerd bij clanbase of iets dergelijks? (Vanwege servers...ik kan niet tegen langzame clan (kabel)servers waar ik slechte ping heb).

• Gert
Uhm, ja we staan op clanbase, maar we spelen er niet.:)
Wars speel je niet op kabelservers omdat die bandbreedte net genoeg is om 2 schildpadden doorheen te duwen.
Wij benne net zo actief als Gibbers denk ik, spelen op dit moment 4 leagues, met nog meer komende, binnenkort ook DOM waarschijnlijk.
Op dit moment zijn we eigenlijk alleen op zoek naar die-hard CTF attackers. Dus als je dat ken komt eens langshobellen(#wmd dus) en je zult een echte test voor je kiezen krijgen. :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 02:00 schreef Gert het volgende:
Wij benne net zo actief als Gibbers denk ik, spelen op dit moment 4 leagues, met nog meer komende, binnenkort ook DOM waarschijnlijk.[/quote]Volgens mij worden hier 2 clans door elkaar gehaald. De Gibbers zijn {G}, dit is een andere clan.

Verwijderd

Ey Commdante

ik had je laatst al een uitgenodigd om bij WMD te komen spelen.

WMD speelt UT DM en UT CTF, en ik ben bezig een DOM divisie op te zetten binnen de WMD, dus dat spelen we binnekort ook.

We spelen al onze wars in de UK op dedicated UT Servers van BarrysWorld en WirePlay.
Bij zowel WP en BW zitten we in de DM en CTF leagues.
In WP nu allebei in de eerste Divisie en in BW Divisie 2.

Maar ik spreek je wel op ICQ CommDante ;)

• Gert
AE wij zijn iig net zo actief als Gibbers :)

Verwijderd

en worden Actiever, wat Gert ook zegt DOM rulez

Verwijderd

heee een clan die members [leden][zoekt
nou ik ook?????................. [extreme$beul]..........icq..69302188
mazzel.... fijn weekend

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 13:04 schreef Scimitar het volgende:

wat Gert ook zegt DOM rulez[/quote]Guus is een "assault" speler :)

Assault rulezzz

Verwijderd

Joepie UT :)
alleen loopt UT niet op mijn pc :( 196 mbram pc133 voodoo 3 3000 met een amd400

KOTSSSSSSSS

RvL reluzzzzzzzzzzz :D

Verwijderd

hmmzzz
met die specs loopt et niet?

dan doe je toch iets fout.

ik draai een celeron333@416, tnt2 ultra en ook 196MB ram, enne dat draait hartstikke lekker. En zoveel sneller is dat nu ook weer niet dan jou systeem.

je hebt zelfs een Voodoo en in glide loopt ut 10x beter dan in d3d

• Mister_X
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 02:00 schreef Gert het volgende:
Uhm, ja we staan op clanbase, maar we spelen er niet.:)
Wars speel je niet op kabelservers omdat die bandbreedte net genoeg is om 2 schildpadden doorheen te duwen.
Wij benne net zo actief als Gibbers denk ik, spelen op dit moment 4 leagues, met nog meer komende, binnenkort ook DOM waarschijnlijk.
Op dit moment zijn we eigenlijk alleen op zoek naar die-hard CTF attackers. Dus als je dat ken komt eens langshobellen(#wmd dus) en je zult een echte test voor je kiezen krijgen. :)[/quote]hoe bedoel je ctf attackers??? oja, ik zuig daarin !!! :):)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 22:53 schreef Konijn het volgende:

alleen loopt UT niet op mijn pc :( 196 mbram pc133 voodoo 3 3000 met een amd400 [/quote]Pentium II 350 , 160 Mb , voodoo3 2000. Werkt perfect. Verder Chello verbinding dus ping van 50-70 is ook normaal voor me :)

• Visionist
bij de topic houden he :)

• Visionist
c'mon people :)

• Visionist
Scimitar.. zitten die lui in jou clan ofzo? :? En zijn ze goed?

• Gert
Welke lui?
Pagina: 1