Dus toch!! Een MMORPG van LOTR

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
Enkele jaren geleden was er al sprake van dat Sierra een MMORPG zou gaan maken. Die is toen gecancelled, maar vandaag heeft Vivendi (is dat dan toch Sierra?) een MMORPG van LOTR aangekondigd!
----
The Lord of the Rings: Middle-earth Online moet het MMORPG worden waarover eerder uitbundig is gespeculeerd. Het spel simuleert een dynamisch Midden-aarde, het grootste continent van de door Tolkien gecreëerde wereld Arda.
----

Bron: Gamers.nl http://www.gamers.nl/nieuws/14785

Iemand meer info?? Hier wacht ik dus al jaren op! Voor dit spel heb ik in eerste instantie kabel aangeschaft :)

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
mja en hoe willen ze dat gaan doen? 500 gandalf/500 aragorn's enz...? Lijkt me niet echt leuk eigelijk

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• ChefChocolateball
Ik neem aan dat ze dat t zelfde gaan doen als in SW: Galaxies. Dus dat je geen hoofdpersoon kan spelen...

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Van zoon succes moet je toch gebruik maken?
Kneem aan dat je niet eerst de drie dikke pillen van Tolkien hoeft te lezen om het spel te spelen :)

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:48

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

PipoDeClown schreef op 23 september 2002 @ 22:14:
Van zoon succes moet je toch gebruik maken?
Kneem aan dat je niet eerst de drie dikke pillen van Tolkien hoeft te lezen om het spel te spelen :)

mwah, dikke pillen, neem op vakantie die boeken mee ipv een laptop en je bent er zo door hoor :+

Ik denk dat het wel je spelbeleving enorm ten goede komt als je iig wat weet over de mythologie van middle earth.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Phydomir
  • Laatst online: 19:20

Phydomir

Dennis

Wat is een MMORPG eigenlijk precies... Een gewone rpg ken ik wel maar waar staat dat MMO voor?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Massive Multiplayer Online (dacht ik)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10 09:09
massive multiplayer online role playing game ofzo? just guessing :S

Verwijderd

Janoz schreef op 23 september 2002 @ 22:18:

[...]

mwah, dikke pillen, neem op vakantie die boeken mee ipv een laptop en je bent er zo door hoor :+
en toch (!!!) heb ik er 2 vakanties over gedaan als 12 jarig knulletje

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
T7D_Sneezy schreef op 23 september 2002 @ 22:24:
massive multiplayer online role playing game ofzo? just guessing :S
Jup :Y)

Nou ik moet het nog zien, er zijn momenteel al een aantal MMORPGs in die genre.
En er komen er nog meer.
Maar ja....LOTR heeft een status die ze nog eens moeten verdienen.
En valve is ook zeker niet verkeerd.

Ik ben benieuwd :)

Verwijderd

man die boeken lees je zo uit, niet zo zeuren

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10 20:56
ik had de boeken in 2 weken uit ;)

Maar persoonlijk lijkt me starwars galaxies leuker dan deze mmorpg

Verwijderd

Ik verheug me wel op dit spel, vooral omdat het een mmorpg wordt. Lekker met mijn favoriete wezens spelen. Trouwens de boeken heb je zo uit.

• Rexomnium
  • Laatst online: 30-10 09:00

Rexomnium

Vincam aut moriar

Dit is nou al heel lang een droom van mij. Ik heb vroeger nog wel eens zo'n textadventure gespeeld, maar dat ging over de Hobbit. Deze MMORPG lijkt me echt eindeloos om te spelen. Ik denk dat ik maar een Orc dan ga spelen. Hopelijk winnen de slechten dan eens een keer :D

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
M@NIC schreef op 23 september 2002 @ 23:27:
En valve is ook zeker niet verkeerd.

Ik ben benieuwd :)
Jah ik ook, "Error, Server verification failed!" of "Could not make connection attempt" of wordt het "Your cd key is in use".

Valve... :r

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-10 15:59
COOL!

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Bloodclot
  • Laatst online: 01-11 17:18

Bloodclot

Jawier!

kdan! mmorpg van lotr! ik hoop dus een echt 100% gebasseerde wereld op de boekwerken van tolkien. en niet van films e.d.

• ChefChocolateball
Vivendi Universal heeft de rechten van de boeken. Dus het spel zal gebasseerd zijn op de boeken. EA heeft de rechten van de films...

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Gaat EA nu een nieuwe Fifa uitbrengen ? Met alleen maar hobbits :+ lastig keepen :X

Wel cool, een spel van LotR, ben alleen erg benieuwd of ze de verwachtingen waar kunnen maken. Met de films is het natuurlijk aardig gelukt, maar een spel van een film / boek valt eigenlijk tot nu toe alleen maar tegen, toch ?

Mother, will they like this song?

• ChefChocolateball
Er is weer wat info vrij-gekomen, dus hierbij een subtiele kick :

Officiele website: http://www.lordoftherings.com/meo/

Meer info en screenies:
http://pc.ign.com/articles/401/401620p1.html
http://www.gamer.nl/nieuws/17689

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200305/small1052501403_0.jpg
May 09, 2003 - Vivendi announced today that Turbine will be developing Middle-Earth Online, a massively multiplayer online roleplaying game based on "The Lord of the Rings." The new game is scheduled to be released in 2004. Vivendi's vice president of product development Jim Wilson lists Turbine's "proven expertise in building, launching, and supporting massively multiplayer games" as a significant advantage for the game.
Screenie:
Afbeeldingslocatie: http://www.worthplaying.com/press/93/cap51.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.worthplaying.com/press/93/Hobbit.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.worthplaying.com/press/93/Moria-2.jpg

Meer info zal volgen op de E3..

Ik vind het verdacht veel lijken op Ashron's Call II, op zich geen slecht teken natuurlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door ChefChocolateball op 10-05-2003 15:47 ]

Verwijderd

hmm, dat ziet er goed uit :)

ik hoop dat ze niet omdat lotr sowieso goed verkoopt, het concept gaan afraffelen..

Verwijderd

hmm turbine. de makers van ac2. Dat zal de gameplay niet echt ten goede komen. crappy mmorpg was dat

• ChefChocolateball
Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 16:17:
hmm turbine. de makers van ac2. Dat zal de gameplay niet echt ten goede komen. crappy mmorpg was dat
Hoezo crappy? Vergeleken met wat?

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37
Humz dit lijkt me leuk, misschien toch eens gaan proberen ooit :)

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-10 19:34
Hopelijk kun je ook echt een side kiezen.. Ik zou best graag een evil orc willen spelen en kleine harige mannetjes aframmen enzo :)

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

loona35 schreef op 10 May 2003 @ 17:24:
Hopelijk kun je ook echt een side kiezen.. Ik zou best graag een evil orc willen spelen en kleine harige mannetjes aframmen enzo :)
Dat kan dus niet :'(

Playable races include Elves, the race of Man, Hobbits, and Dwarves

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Verwijderd

dat draait dus echt NOOIT op mijn huidige pc :{

• ChefChocolateball
Ah joh je hebt nog de tijd tot medio/eind 2004 :)

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Vet! :) Ik weet dat ik nu al voor high elf of wood elf ga :)
En het ziet er ook nog mooi uit.

TMAXTINT

Verwijderd

ik ben benieuwd hoeveel mensen ook echt een hobbit willen zijn ipv een stoere dwarf of een sluwe elf :)

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 19:12:
ik ben benieuwd hoeveel mensen ook echt een hobbit willen zijn ipv een stoere dwarf of een sluwe elf :)
Zullen vast wel een paar zijn die een 'thief' class willen hebben aangezien hobbits uitstekende ogen hebben en stiller zijn dan ieder ander ras. Maar veel zullen het inderdaad volgens mij niet zijn.

TMAXTINT

Verwijderd

Marruk schreef op 10 May 2003 @ 19:36:
[...]

Zullen vast wel een paar zijn die een 'thief' class willen hebben aangezien hobbits uitstekende ogen hebben en stiller zijn dan ieder ander ras. Maar veel zullen het inderdaad volgens mij niet zijn.
Hmmm in de boeken/films hadden de elves juist de goede ogen :)
De hobbits hadden alleen de stealth, dus idd, shit jatten etc. Ik denk eik dat de groep Hobbits niet eens zo heel klein zal worden, al was het alleen maar omdat de hoofdpersoon een Hobbit is. Jammer dat je geen Orc kan worden alleen :)

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-10 15:59
kickje O-)

Er zijn dus 4 filmpjes verschenen:
http://www.meosource.co.uk/videos.php

Ik moet zeggen: Ik ben kwa graphics onder de indruk... Maar hoe het SCHIJNT te spelen dus absoluut niet! Flammende zwaarden, firebolts... dit is geen LOTR! Dit AC2! NIET LEUK DUS! Gelukkig heeft de Lead Designer vrij snel de mensen gerust gesteld en gezegt dat het alleen een techdemo was. PHEW....

Iemand zin om een clan/guild te starten? :Y) :D

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Pagina: 1