Toon posts:

Hoe enable ik de DMA van de cdrom in WinXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de FAQ van WOS doorgelezen maar daar staat niets in van wat er moet gebeuren, ook in systeembeheer en disk management staat niets bij :(
Ook in Bios kan ik niets aanpassen.

Het programma dmachcki.exe functioneerd ook niet. (staat continu op cannot find drive)

Iemand nog een tip hoe ik het kan veranderen

Systeem pecs : MSI KT3ULTRA, 512 DDR 333, XP2000+, Leadtek GF4 Ti4400,

Verwijderd

Volgens mij moet je dat bij de eigenschappen van je IDE controller in het apparaatbeheerschermpje doen. Om precies te zijn bij de eigenschappen van het kanaal waar de CDrom op zit

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

euh... system >hardware>ide controller :)

edit//
weer te laat :'(
edit//

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan, ook de secundairy & primairy controllers... Mijn brander krijgt namelijk telkens een buffer under-run en moet dus steeds die buffer weer opbouwen. Ik heb de cdrom & de brander allebei op apparte IDE kabels zitten, bij elkaar opzetten werkt ook niet

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Laatste 4-in-1 drivers geïnstalleerd :? Tijdens de setup kun je DMA in- en uitschakelen.

Verwijderd

Topicstarter
thnx maar ikheb het al voor mekaar

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03 16:11
Graag even vertellen hoe je het gedaan hebt, leuk voor de andere mensen lijkt mij

Verwijderd

Topicstarter
tijdens de setup van 4in1 kun je helemaal geen DMA selecteren, waar zou dat dan moeten staan???

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03 22:32

flexje

got-father

maar hoe heb je het nou opgelost want mijn brander krijgt tegenwoordig ook steeds een buffer underrun , tot 20 % ofzo en dan moet ie em weer terugtrekken naar 100% oid , heel irri

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Pagina: 1