Ik heb nu een amdk6-2 450@550 met een golden orb (van een vaag merk) erop, naja, HAD :(:(
want toen ik gisteren bij een LAN party zat, liep mijn bakkie zomaar vast tijdens UT, en zag ik (gelukkig op tijd) de temp van mijn proc oplopen naar >65 Graden
dus snel de stekker eruit, en kijken wat er aan de hand was...
...kast open... AAARGH!! :(:(
mijn golden orb lag ipv op mijn proc, op de videokaart onderin de kast 
Dit kwam doordat 1 van 2 bevestigingspootjes op de SS7 zelf was afgebroken
toen heb ik het tijdelijk opgelost door met touw en elastiek de boel er weer op de binden, maar dat is natuurlijk niet echt fantastisch, let's say bagger :(:(
Nou zitten er nog 2 andere pootjes op de socket (zie plaatje, de dikkere pootjes)

die ik wil gebruiken om een (nieuwe) koeler aan te hangen, want ik heb geen zin om mijn mobo weg te gooien (en volgens de winkel valt het niet onder de garantie, dus heb ik ff pech
) en ben ik nu op zoek naar een koeler die ik aan die pootjes vast kan maken.
een manier om mijn golden orb erop te 'plakken' (een hitte geleidende lijm om mijn proc???)
iemand een idee, tips of iets? enne plz, het heeft HAAST!!! want nu zit ik zonder computer
alvast bedankt,
greetz,
Jasper
...kast open... AAARGH!! :(:(
Dit kwam doordat 1 van 2 bevestigingspootjes op de SS7 zelf was afgebroken
toen heb ik het tijdelijk opgelost door met touw en elastiek de boel er weer op de binden, maar dat is natuurlijk niet echt fantastisch, let's say bagger :(:(
Nou zitten er nog 2 andere pootjes op de socket (zie plaatje, de dikkere pootjes)

die ik wil gebruiken om een (nieuwe) koeler aan te hangen, want ik heb geen zin om mijn mobo weg te gooien (en volgens de winkel valt het niet onder de garantie, dus heb ik ff pech
een manier om mijn golden orb erop te 'plakken' (een hitte geleidende lijm om mijn proc???)
iemand een idee, tips of iets? enne plz, het heeft HAAST!!! want nu zit ik zonder computer
alvast bedankt,
greetz,
Jasper