Toon posts:

Uptime Windows95 servertje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een servertje met Windows 95, maar nu was mijn vraag, hoe lang zal ongeveer de uptime worden met Windows95.
Ik weet dat het met Windows95 niet hoog is, maar ik hoop toch wel een weekje ofzo te halen. Ik heb nu een uptime van 5 dagen, en ik hoop dat hij het natuurlijk langer volhoud:)

Nou, wat denken jullie? Hoe lang zal de uptime worden met Windows 95?

P.S Ja, ik heb Linux geprobeerd, ongeveer 4distro's, maar Linux wilt NIET op die bak booten.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
misschien handig als je je config ff post.. een 486 met 8MB houdt het denk ik korter vol dan een P3 met 128MB :)

Verwijderd

Topicstarter
LOL, toevallig heb ik een 486 met 8MB:)

Verwijderd

We hebben hier een 486DX66 met 20mb, Sygate 3.11, staan en die houdt het erg lang vol... al anderhalve maand zonder booten!

Tot gister, chello werkte niet meer, Server geboot, alles werkte weer, helaas een ander IP adres gekregen (moeten we iedereen het nieuwe adres van de FTP mailen)

Verwijderd

De maximale up-time van windows 95 is 49,5 dagen. ;)

/me weet zeker dat er een aantal tweakers hier rondlopen die weten wat ik bedoel ;)

Verwijderd

49,5 dagen he
hoeveel miliseconden was dat ook al weer? ;)

Verwijderd

Wat gebeurt er na 49,5 dagen?
Kom Bill Gates dan langs om je te feliciteren dat je het zo lang hebt uitgehouden?

Verwijderd

Is daar overigens ooit nog een patchje (en NEE ik bedoel niet win98 :) ) voor gekomen ??

Verwijderd

Topicstarter
mijne is nu een weekje up :)
Pagina: 1