Toon posts:

Netwerk IE probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eigenaardig gevalletje terug denk ik. Heb nu eindelijk een deftig werkend netwerkje maar er ontbreekt nog een kleinigheid. Ik deel dus kabel met telenet en eigenaardig genoeg kan ik geen sites bereiken die niet met pandora achtervoegsel zijn. Dus op de pandora sites geen probleem...msn en outllok werkt nu ook prima, dus behalve internet explorer ben ik uit de problemen. Iemand enig idee?
ps: host is xp prof, client xp home en ics gedeeld...

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

De telenet proxy op je client ook instellen.
Zelfde instellingen in je IE als op de server.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

lijkt mij een probleem met je DNS, of je moet een proxy server gebruiken die je van je provider gehad hebt.

[ Voor 0% gewijzigd door Erkens op 23-09-2002 21:14 . Reden: He!!, Predator, niet voordringen!!! ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat is inderdaad juist mannen....had wel enen ingevuld maar stukje vergeten. Bedankt tweakers al had ik ondertussen de fout ontdekt door toevallig op de telenetpaginas rond te dwalen... :+

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 22:00:
Dat is inderdaad juist mannen....had wel enen ingevuld maar stukje vergeten. Bedankt tweakers al had ik ondertussen de fout ontdekt door toevallig op de telenetpaginas rond te dwalen... :+
zo zie je maar, het is vaak eenvoudiger dan je denkt, wat een beetje lezen in handleidingen (lees: websites) al niet kan doen ;)