De 7 kleine Modjes (Nieuwe Mod TMF)

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:43

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
9 Juni 2000 zag TMF met deze thread het levenslicht. De reden waren de steeds maar weer terugkomende (off-topic) discussies die op de frontpage plaatsvonden.

Thread en reacties werden hier aan de lopende band behoorlijk in-depth geanalyseerd hetgeen natuurlijk gepaard ging met heftige discussies, maar somehow liepen deze (bijna) nooit uit de hand hoewel de meeste threads af en toe flink op of over de rand waren.

Zoals ook op elk subforum ontstond ook op TMF een clubje vaste bezoekers, deze mensen werden (bijgestaan door anderen) vaak gezien in de meest uiteenlopende grappige en hilarsche uitspattingen wat natuurlijk zorgde voor een hechte band onder de vaste deelnemers. Zo hebben we ooit op een vrijdagmiddag met een WC-rol lopen overgooien :D
The well knowns waren: GaMeOvEr, testcase, Otis, Ecteinascidin, TgF, Irrelevant en Jaymz. Maar vele anderen werden vaak gezien en gewaardeerd.

Zoals iedereen wel bekend was er al redelijk snel wat commentaar op het 'nieuwe modsysteem', uiteindelijk werden deze ideeën samengevat in het PowerModerator voorstel wat nu op implementatie aan het wachten is.

In deze tijd gebeurde er gewoon teveel om hier nu terug te halen dus zomaar wat linkjes opgedoken:

[rml][ BC3] AMD komt maandag met palomino oid[/rml]
[rml][ BC3] Overgewaardeerd[/rml]
idee voor moderatie systeem
En nog eentje voor de +4 inzichtvollijst
Opbouwende kritiek
Modderetermotivatie
Is dit niet ..
Misschien ....
En zelfs een lumineus idee. :-)
irrelevant
overgewaardeerd en troll die op graapig staat
Ehrmm.. {censuur} ?
de oplossing: alternatief modsysteem
ik mod niet meer.
The Matrix

Maar zoals altijd gaan mensen hunsweegs.

De eerste en meteen ook de meest heftige was Irrelevant, die afscheid nam zonder echt afscheid te nemen. Deze trieste gebeurtenis had wel tot gevolg dat "we" nu eens een keer in het echie zouden meeten (de genoemde 6 en Floris)

Tot dan toe was TMF één van de weinige modloze fora @ GoT, en tijdens die meeting waren we het er al snel over eens dat een eventuele mod uit deze groep moest komen. Wie dat uiteindelijk geworden is lijkt me wel duidelijk ;)

GaMeOvEr vertrok als Moderator N&T zijnde, zijn tijd voortaan in GoT stekende hetgeen resulteerde in de eerste bemiddelaar @ GoT

Otis en testcase gingen hun tijd besteden aan Tweakers.net alwaar testcase het wist te schoppen tot 'eindredacteur'

Ecteinascidin, heftig teleurgesteld in Tweakers.net en in het bijzonder Femme himself, werd ook steeds minder vaak waargenomen @ TMF

TgF kreeg andere bezigheden toen hij werd gevraagd als Bemiddelaar

Jaymz bleef, gelukig niet alleen. Een 'tweede generatie' TMF-hardcore peoples diende zich aan, Kexdaflex, Thor_Korenwolf, wauske, Renegade, GiLeX, Botoo, Spook, Mr_A, Robin Vreuls, LowLAnDeR, spook, Sundead, Hawks en vele anderen gaven gezicht aan TMF.

Maar zoals altijd blijft ook hier de wereld draaien. Jaymz, sinds dattie werd uitgerust met GM-rechten, de verantwoordelijkheid over de Algemene GoT-FAQ, beheerder van de (interne) mailtemplates werd en last but certainly not the least werd opgenonen in het LA-Docterteam kreeg @ GoT, meer een meer bezigheden.

Zodanig dattie (zoals zelfs een blinde onderhand zal zien) minder en minder actief betrokken raakte @ TMF en de zaken die daar onlosmakelijk mee verbonden zijn.

De tijd is dus gekomen om het forum waar ik al lange tijd met veel plezier kom (it feels like years and years) in ieder geval als Moderator te verlaten en plek te maken voor vers bloed. Zie ook hier

En aangezien bloed rolt waar het niet gaan kan presenteer ik u met trots: Renegade - Moderator TMF

Denk nou niet dat ik jullie op stel en sprong vergeet, dat komt allemaal wel goed.

Overigens ben ik wèl van plan m'n huidige icon te blijven dragen, maar daar heb ik dus wel jullie toestemming voor nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Mijn toestemming heb je :P.

Ik wil je bij deze bedanken voor je tijd en toch een beetje moreel afschijd nemen ;)

Renegade, "welkom" dan maar :D.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

_/-\o_
Hoewel ik natuurlijk vrij weinig in TMF kom (sowieso vrij weinig @ de FP) merk ik als "buitenstaander" zeker wel dat jullie hier een gezellig cluppie hebben :P. Af en toe gooi ik wel eens een -1 overbodig over een reactie heen nav een draadje hier, maar daar blijft het ook bij, volgens mij is dit mijn tweede reactie hier in TMF.

Jaymz ben ik vooral leren kennen in LA en toen ik op een avond een GM nodig had was Jaymz gelukkig niet te beroerd te helpen (vanaf z'n werk :P). Uiteraard sta je bekend om je FAQ werk bij mij :).

En dat Renegade je opvolger werd had niemand hier natuurlijk ooit zien aankomen :o :+.
Renegade komt ook regelmatig in LA, dus daar zie ik hem ook wel eens, en dat rooie kleurtje past ook echt bij hem (ik zie trouwens GO net voor het eerst in het zwart, wou gelijk m'n monitorinstellingen aanpassen :+).

Beide gefeliciteerd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ik zal het niet alleen bij #tmf laten :) congratz renegade, en jaymz, veel suc6 met je pensioentje :P

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spenks Jaymz. Ik vind het serieus kut. Alhoewel Rennie ook goed is natuurlijk
maar toch is het kut, en ik heb je op irc al gezegd waarom.

have phun @ je nieuwe functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Renegade heeft al ervaring met een rood kleurtje, hij is vakantiemod TMF geweest. Gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Nou Jaymz... succes met je werk als FAQman...

en Renegade welkom als modje :)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

snif Sjeems roerende afscheids rede :P ik mis mij in het rijtje :P
Suc6 @ FAQ
ennuh Rennie welkom als modje :) suc6 :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

Voor de laatste maal TMF Mod Jaymz in de bocht, en als altijd (nou ja..) goede beslissing, goede keus :)

Icon blijven gebruiken?
hmmmz, daar ga je toch wel een verplichting mee aan * botoo denkt aan een presentielijst op de komende meeting(s) :)
ik mis jou niet, maar ik mis mij wel, of zei je dat al? :?
erm, euh, hmz, naja lama 8)7

ach, |:( als vanouds :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020

Wat mij betreft blijf je je icon gewoon gebruiken, als er één icon toepasselijk is.. :+

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Laatst online: 04-07 23:57
Sjeems, bedankt voor je vele uren aan mod-werk voor TMF, de humoristische inbreng die je altijd wel ergens vandaan wist te toveren en last but not least voor de geweldige discussies die we met je hebben gevoerd.

Ik mag hopelijk aannemen dat je op de HCC-dagen aanwezig zal zijn? We komen je halen hoor, TgF zal ook wel gearresteerd moeten worden :P

Tnx, en succes. Don't be a stranger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Jaymz , er is maar 1 smilie nodig om jou te beschrijven: _/-\o_

Jij was diegene die altijd de stempel op een topic kon drukken, met die goed-getimde, spitse opmerkingen waar je niks meer op in te brengen had :D Het modden in /16 ging goed af (slotjesloos beleid :P), tot je opeens lid van het DT werd en je gezicht iets minder liet zien. Dit ging zelfs zovaak gepaard met dagen achtereen werken als DT lid, dat wij je gezicht niet meer zagen. En daar waar jij nodig was, hadden we * KeX , /me en * Renegade . Die weer uitstekend hun mening konden geven in een zodanige manier dat het voor iedereen duidelijk was waarover zij het hadden. * KeX en /me kregen het steeds ook drukker en kwamen heel af en toe op /16. Zij moesten helaas prioriteiten stellen (school is nog altijd belangrijker dan /16 ;) ) waardoor we opgescheept zaten met * Renegade , hij met de uitstekend uitleggende schrijfstijl.

Jammer dat je het hogerop gaat zoeken, want je wordt echt een gemis voor ons ;( (we blijven je uiteraard nog wel hier zien :* ). De keuze is gevonden in * Renegade , die al een heel stuk langer dan ons aanwezig is en tot nu toe nog functieloos door het leven ging (als je vakantiemoderator buiten beschouwing laat) in tegenstelling tot andere /16'ers (* GiLeX en later * Robin en /me ). Het zou een hele moeilijke keuze zijn geweest als /me geen bemiddelaar zou zijn en * KeX en /me het niet zo erg druk hadden met school.

* Renegade , welkom als moderator van Tweakers.net Moddereter Forum (en natuurlijk als crewlid :* ). Wij mogen jou nu lekker harder gaan duwen richting PowerMod :* >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Das waar ook, nu moet ik men PM-zeikmailtjes naar rennie sturen... :P
Hoeveel mailbox-ruimte heb je nog rennie? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10 00:57
Jeroen, hebben d'r al heel wat praatjes opzitten over gang van zaken hier op 't forum, onder het genot van een biertje. Heb je visie altijd gewaardeerd, en heb er altijd wat van geleerd. Hoop dat je hier wel blijft... we spreken elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Jeroen . . .
Whaaa, wie heeft er in |:( 's naam een nick van Jeroen toebedeeld gekregen })
:X
;) :*

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Jaymz: succes met de FAQ's en GM _/-\o_

Renegade: Gefeliciteerd met je (niet geheel onverwachte) promotie _/-\o_

offtopic:
Jaymz zijn de FAQ's en organisatie en zo al aangepast :? ;)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Ik ben inderdaad van plan de muren @ HCC te inspecteren ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Jaymz op 24-09-2002 00:22 . Reden: |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
hmmm hier wordt je ff stil van op de vroege ochtend.

Jaymz jammer dat je dat je stop en na Robin kan ik ook weinig nieuws verzinnen om te zeggen.
Rennie suc6 met je nieuwe taak om het aantal slotjes op peil te houden

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Jaymz, bedankt voor het op unieke wijze waarnemen van de modtaken op dit forum, en succes met al je verdere activiteiten op de site! :)

Rennie, nogmaals gefeliciteerd en ook succes gewenst! :)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 10:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Jaymz, bedankt voor de goede waarnemening van TMF al die tijd, met de juiste insteek. :)

Dat jij vooral ook maar wat succes in de hogere regionen mag krijgen en niet tegen een brok frustratie aanloopt. ;)

Renegade, succes met het forum waar tot nu toe altijd de mensen met de grootste visies uitkwamen, niet allen zijn uiteindelijk even goed terecht gekomen, maar och, dat zijn details. ;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

GaMeOvert!
ouwe prutser ;)

* botoo is :) :) :) om jou ook weer eens op het honk terug te mogen zien, liever zwart en zichtbaar, dan weetikalnietwatvoorkleurtjes en toch onzichtbaar :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fris bloed? Ik hou helemaal niet van bloed, frisse wind dan? :)

Jammer dat je weggaat Jaymz, TMF was altijd het best gemodde forum :P

Maar dat zal het met onze nieuwe man at the top ook wel worden: gefeliciteerd Rennie !! :)

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Jaymz bleef, gelukig niet alleen. Een 'tweede generatie' TMF-hardcore peoples diende zich aan, Kexdaflex, Thor_Korenwolf, wauske, Renegade, GiLeX, Botoo, Spook, Mr_A, Robin Vreuls, LowLAnDeR, spook, Sundead, Hawks en vele anderen gaven gezicht aan TMF.
Ehmm, ik moet mijn naam zeker tussen de regels zoeken :P

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Renegade
Beaves schreef op 25 september 2002 @ 09:53:
[...]

Ehmm, ik moet mijn naam zeker tussen de regels zoeken :P

Uit het oog, uit het hart moet je dan maar denken :X :+

Maar ongetwijfeld heeft Jaymz niemand over willen slaan, maar zoals ik zelf maar al te goed weet is het vrij gemakkelijk om een naam over het hoofd te zien :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Rrrrrrrrrrrreennie! van harte gefeliciteerd!!

Eindelijk een stukje waardering voor die ouwe stoelganger >:)
[algemene modus]
* Sundead hoopt dat ook Rennie zijn moderatie plicht@TMF op eenzelfde wijze uitdraagt zoals wij dat van Sjeemz mochten ontvangen
[/algemene modus]

Of hoe je het geheel ook maar wilt invullen

Het zit iig goed, das 1 ding wat zeker is.

En Sjeemz: _/-\o_ dank voor alles

Dwaal niet te ver af naar waar dan ook en blijf ons verrassen met je opmerkingen :)

Verwijderd

Whooooooohooooooooow, ie bunt ja rood man kereltje, ie nu keihard kontschoppen :)

GO RENEGADE !!!

Beter man and greetz from Beek

• Renegade
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 20:26:
Whooooooohooooooooow, ie bunt ja rood man kereltje, ie nu keihard kontschoppen :)

GO RENEGADE !!!

Beter man and greetz from Beek

:o

jij hier? :D

vaker langskomen keerl, en dan aan het modden slaan op de frontpage, als je nog wat leesvoer wilt, kijk dan es in TMF FAQ :)

Cu morgen :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Netman768
:o

jij hier? :D

vaker langskomen keerl, en dan aan het modden slaan op de frontpage, als je nog wat leesvoer wilt, kijk dan es in TMF FAQ :)

Cu morgen :P
Collega's, ze zouden verbooooden moeten worden :+

• Robin
  • Niet online
Netman867 schreef op 25 september 2002 @ 21:01:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]Collega's, ze zouden verbooooden moeten worden :+

Semi-klasgenoten ook :+

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX zwaait naar * Jaymz en felicteert * Rennie :)

Ik ben er deze week even niet bij geweest door op #tmf bekende redenen. Voor de nieuwsgierigen, het gaat redelijk tot goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Robin Vreuls schreef op 23 september 2002 @ 22:57:

...
Het zou een hele moeilijke keuze zijn geweest als /me geen bemiddelaar zou zijn en * KeX en /me het niet zo erg druk hadden met school.
...
[offtopic]
* Robin , voor /me geldt het inderdaad dat de school en nachoolse activiteiten teveel tijd vragen, vor mij echter is het niet de school die me nekt, maar mijn baan (profiel).
[offtopic]

Maar buiten dat vond ik het persoonlijk niet meer dan voor de hand liggende dat ons aller * Rennie het vaandel van het door ons zo gewaardeerde forum zou gaan dragen. Buiten het feit dat hij meer tijd heeft, heeft hij ook op beide epauletten (scrabble me fancy boiZ ;)) het +4: behulpzaam onderscheidingsteken dat wat mij betreft niet aan een goede mod mag ontbreken. Daarnaast is hij een stuk geduldiger, dan bijvoorbeeld ondergetekende, met het te woord staan van querelanten, zoals wij die laatst in mirrorland hadden. Al met al heb ik het volste vertrouwen in de nieuwe forummod, waarbij ik uiteraard onze oude mod zeker niet wil vergeten.

* Jaymz , koning typo, het is moeilijk een forum te bestieren en onderwijl inhoudelijk met de materie bezig te zijn. Je gaf al wel eens aan dat je inhoudelijk niet te veel op topics meer in ging, om niet de schijn van partijdigheid te wekken.
Ik denk, weet dat je daar glansrijk in geslaagd bent, sterk de machten der modden gescheiden zoals dat in een l'esprit des lois hoort. Ik hoop nu dat je af en toe weer wat tijd hebt naast de FAQcinatie drukte, waar de trias politica mee compleet is, om inhoudelijk weer eens mee te wandelen in een moddiscussie. Het was een genoegen en ik hoop je snel en veel weer hier te zien.

Rest mij slechts te zeggen:

Le Roi Est Mort, Vive Le Roi!

Uit Montesquieu, L'esprit des lois:
Wanneer de uitoefening van de wetgevende en van de uitvoerende macht aan één persoon of aan één instantie toebehoort, dan is er geen vrijheid omdat men kan vrezen dat de alleenheerser of instantie naar willekeur wetten kan geven, die hij ook willekeurig kan uitvoeren.
...

/melig

;) ende 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 27-09-2002 12:40 . Reden: unkwooted ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade

Kan dit ook nog een keer in het (begrijpelijk) Nederlands :? :+ :P

edit:
Maarreh, thanks Kex :*

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Nope, dan komt het veel te slijmerig over, nu is het nog ietwat verhuld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

*grin* eigenlijk was het me niet eens direct opgevallen, Rennie in rood, lijkt alsof het altijd al zo geweest is :)

Maar * Jaymz , bedankt voor je openingspost, de opzet die dankzij jou in TMF ontstaan is is volgens mij erg goed, open en eerlijk, zowel voor vaste bezoekers als nieuwkomers.
Persoonlijk ben ik zeker tevreden over het niveau van de discussies hier, en de goede atmosfeer.

Nu hopen dat het onder Rennie niet flink gaat droppen ;) >:)
Maar zoals altijd gaan mensen hunsweegs.
enigszins treurig, maar ook een positieve visie.
Voor mensen die de behoefte hebben hier hun energie in te steken is het noodzakelijk een kritische blik op het niveau van de reacties en moderaties op de FP te hebben, en ook de persoonlijke behoefte hier 'iets aan te doen'.
Ik denk dat het een goed teken is dat het gewoonweg onmogelijk is die betrokkenheid gedurende een dusdanig lange tijd op juist dat punt te concentreren en daarom is natuurlijk verloop van mensen in TMF ook goed.

Maar ik ben me even erg bewust dat activiteiten hier een mentale verplichting inhoud jegens de mensen die dit hebben opgezet, de normen en waarden gedefinieerd hebben, De visie van de 'ouderen' zoals * RM-rf , /me , * RM-rf etc. te horen blijft erg goed, niet dat deze een natuurlijk groter recht op de waarheid hebben, echter een blijvende aanwezigheid van deze mensen is zeer leerzaam.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
RM-rf schreef op 27 september 2002 @ 13:33:
...de opzet die dankzij jou in TMF ontstaan is...
Mag ik dat lichtjes nuanceren:

De opzet die dankzij jullie (de bezoekers van TMF) onstaan is...... _IK_ hoefde niks te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Jaymz schreef op 27 september 2002 @ 14:07:

[...]
Mag ik dat lichtjes nuanceren:

De opzet die dankzij jullie (de bezoekers van TMF) onstaan is...... _IK_ hoefde niks te doen :)
Juist de kust van het niks doen die je zo goed beheerst, en op het juiste moment wist lost te laten maakt dit mogenlijk :)

zo makkelijk kom je er niet van af :)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

spook schreef op 27 september 2002 @ 14:30:
Juist de kust van het niks doen die je zo goed beheerst
Jaymz ten voeten uit, en dat is geen grapje.
De kunst van het weglaten en het spiegelen van andermans acties zodat ingrijpen onnodig was heeft Jaymz op eenzame hoogte gezet :)

Jamz, ik kan eigenlijk maar 1 ding zeggen:
[ . . . ]
:*)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Hmm, daar is een leuke sig uit te extraheren :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 21:00
* JeroenNietDoen zwaait naar Jaymz en groet Renegade als nieuwe mod.

• Netman768
Weetjewat, zullen we hier een nieuwe modderpoel van maken? Gewoon, nog een keertje, zoals die goeie oude tijd. Toen TgF nog haaien aantrok, toen Rennie speciaal voor het bad zen karretje poetste en toen de discussies over appelsap en cola overduidelijk gewonnen werden door de appelsap... :P

• KeX

KeX

Netman867 schreef op 28 september 2002 @ 21:04:
Weetjewat, zullen we hier een nieuwe modderpoel van maken? Gewoon, nog een keertje, zoals die goeie oude tijd. Toen TgF nog haaien aantrok, toen Rennie speciaal voor het bad zen karretje poetste en toen de discussies over appelsap en cola overduidelijk gewonnen werden door de appelsap... :P
*plonst*

En veegt gelijk al die kleremodder van zijn verbanden af. Stom ff vergeten

|:(

• Renegade
* Renegade duikt er achteraan, en maakt meteen ff duidelijk dat een zwembroek verplicht is :+ :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Renegade schreef op 28 september 2002 @ 22:01:
* Renegade duikt er achteraan, en maakt meteen ff duidelijk dat een zwembroek verplicht is :+ :P
* RM-rf lokt * Rennie gelijk uit de tent door poedelnaakt een duik te nemen, al roepend "Fight the Power"

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
* Renegade zet zijn badmuts op, en gaat achter RM-rf aan

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Jaymz schreef op 27 september 2002 @ 15:03:
Hmm, daar is een leuke sig uit te extraheren :)
Jaymz, ik wil je nog eens bedanken voor t ervoor helpen zorgen dat ik me eindelijk kon registreren bij GoT :)
Vaarwel en we zien je nog wel :)

Welkom dus Renegade :)
Als je een bit op Jaymz lijkt, dan blijft hier alles als vanouds op z'n pootjes terecht komen
:*)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Renegade schreef op 29 september 2002 @ 00:05:
* Renegade zet zijn badmuts op, en gaat achter RM-rf aan
* Beaves wil ook een duik nemen, maar glijd net voor de rand uit over appelsap die daar ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

* botoo kijkt beschaafd van een afstandje toe
. . . kinders . . .

zorgt er wel voor voldoende ruimte te hebben om zich uit de voeten te maken ingeval de kinders snode plannen zouden ontwikkelen, en denk maar niet dat jullie mij zomaar kunnen verrassen, * botoo heeft een oog in z'n ( * botoo ) en z'n broek achterstevoren aan met de gulp open
:P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Naja....

Gaan ze zwemmen in m'n afscheidstranen :{

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Jaymz schreef op 29 september 2002 @ 02:43:
Naja....

Gaan ze zwemmen in m'n afscheidstranen :{

:+

* Renegade Jaymz een speedo zwembroek en duwt 'm in de modderpoel * :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
*kijkt om zich heen*
*Komt uit dekking heel hard op de modderpoel afrennen*

<h2>*PLONS*</h2>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

* GiLeX kijkt rond en.........................
<h2>*SPLASH*</h2>

ah da's lekker, was wel weer lang geleden :P

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
* Robin gooit zijn knuppel weg en neem een gigantische aanloop om vervolgens over de modderpoel heen te springen en op zijn kont in het gras te belanden :{ Grrrrr }:O

* Robin draait zich om en gaat in de modderpoel tussen de andere zitten d:)b :* O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Is er nog plek voor * Randal Peelen ?

Hoe dan ook, * Randal Peelen slashed ook de poel in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whéééé !!!!!

/me *KLABAM*

Ja sorrie hoor, maar wat moeten jullie ook met zo'n hoop mensen in zo'n klein poeltje? Geen wonder dat ik het water niet raak.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 18:16:
Whéééé !!!!!

* Randal Peelen *KLABAM*

Ja sorrie hoor, maar wat moeten jullie ook met zo'n hoop mensen in zo'n klein poeltje? Geen wonder dat ik het water niet raak.... :P
Allemaal de schaaf pakken de poel wat groter schaven dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
hmm een stel modders in een modder pool die lopen te schaven om er een nog grotere modder zooi van te maken;)
* spook besluit niet verder te gaan als de bar :) en proost op Jaymz en rennegate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:04
* Felicia pakt de grote schaaf en gaat aan de slag. >:)

Moet natuurlijk wel uitkijken dat ik niemand plat rij enzo he ;)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Felicia schreef op 01 oktober 2002 @ 09:48:
* Felicia pakt de grote schaaf en gaat aan de slag. >:)

Moet natuurlijk wel uitkijken dat ik niemand plat rij enzo he ;)
* Beaves gaat voor de zekerheid toch maar ff een drankje aan de bar halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
* spook ziet wauske te dicht bij de bar komen met de "schaaf" en zorgt dat hij een tooltje achter de hand heeft om te voorkomen dat de bar in de pool verdwijnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjeems Denk dat het allemaal wel gezecht is, maar ik (we) hebben veel van je geleerd, en doen dat nog steeds.

Ik (we :)) hopen dat je nieuwe functie goed bevalt.

Rennie heel veel suc6 op je nieuwe functie, ik vertrouw op een goed gevolg :+

Gelukkig zien we elkaar allemaal wel weer op de HCC dagen op zaterdag, dan zullen we op ons gemak de nieuwe functies in gaan lijven :P

/me loopt, duikt en zwemt lekker onder het poelwater (of wat er ook maar in zit) naar de andere kant (:), weer wat glanspunten verdient :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Tis weer vrijdag :).
* spook gooit een emmer koud water over Hawks >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Tsja, een topic kun je natuurlijk ook hergebruiken. :)

Nadat Jaymz me gevraagd had om zijn rol over te nemen, en er nog wat onenigheid was over wat mijn uiteindelijke kleur zou worden (de oplettende persoon heeft 2x een overgang van rood naar blauw gezien :+) heb ik met veel plezier mijn rol als moderator van TMF opgepikt.

Ondertussen hebben we een eerste versie van de PowerMod zien verschijnen (licht aan de horizon :P), en gezichten van kleur zien veranderen, zien gaan en zien terugkomen. En TMF is zelfs van hoofdgroep verhuist.

Vanwege die verhuizing kregen bij mij eigenlijk steeds meer andere zaken de overhand en de meesten van jullie zullen wel gemerkt hebben dat ik me de laatste tijd niet veel meer met topics in TMF bemoeid heb. Omdat ik niet wil dat TMF een achtergesteld kindje zou worden voor me heb ik daarom besloten om ons aller KeX het roer te overhandigen.

TMF zal me altijd bij blijven, en doordat TMF onder mijn hoofdgroep valt is het niet zo dat jullie me helemaal kwijt zijn. Mijn rol is alleen op een andere manier ingevuld.

In ieder geval wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor het vertrouwen dat jullie in me hebben gehad (althans, dat hoop ik :+), en bedanken voor de leuke tijd die ik hier heb gehad en de dingen die ik heb geleerd.

In principe is het geen afscheid, maar een tot ziens. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Tot ziens Renegade, veel succes in je 'HGA' rol :)

En natuurlijk heel veel succes aan onze nieuwe chef KeX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

TMF is net de jeugdopleiding van Ajax, TMF maakt mensen groot en als ze goed genoeg zijn worden ze weggekaapt door het grote evil GoT :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Tot ziens Renegade, heel erg bedankt voor je werk, waarvan ik het afgelopen jaar van dichtbij veel heb mogen meemaken. Succes met je werkzaamheden voor de FP. En natuurlijk je hoofdgroep op GoT. :)

Het beste!

En natuurlijk KeX: heel veel succes in dit gekkenhuis. Hoewel je er denk ik lang genoeg rond loopt om de verschillende gekken een op maat gemaakt middel toe te kunnen dienen. :P

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Tot ziens Rennie, aanvoerder van de Moddereters. Succes als HGA en FP-Admin Coördinator. :)

En KeX succes met het je nieuwe functie als het aanvoerder van de (power)moddereters. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Goeie zet Renegade, een mens kan ook teveel petten hebben en dan kan je er beter eentje uitbesteden :)

En opperhoofd KeX is, ach, gewoon opperhoofd KeX, _met_ een hele grote totumpaal, welke niet verward moet worden met andersoortige palen (zoals pispaal ;) ).

Well done Rennie, en welcome King KeX \o/

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

@ Renegade: ik weet van niks O-) 8)7

En KeX suc6 met het onder de duim houden van al die lastige TMF bezoekers >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

botoo schreef op 21 januari 2004 @ 22:33:
En opperhoofd KeX is, ach, gewoon opperhoofd KeX, _met_ een hele grote totumpaal, welke niet verward moet worden met andersoortige palen (zoals pispaal ;) ).
Ach, /me Superdeboer is niet altijd de pispaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

botoo schreef op 21 januari 2004 @ 22:33:
En opperhoofd KeX is, ach, gewoon opperhoofd KeX, _met_ een hele grote totumpaal

Hmmm... Totumpaal. B)
KeX als wijze uil bovenin? :P

edit:
STFU Biefs. :*

[ Voor 5% gewijzigd door Superdeboer op 21-01-2004 23:21 . Reden: STFU ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Laatst online: 04-10 23:08
Feli totempaal..ehh opperhoofd KeX. ;) 't Is gewoon doorgaan met waar je feitelijk al mee bezig was. Eitje voor jou.

En Rennie, succes en sterkte met je grote pet. Dat zul je hard nodig hebben om dat zooitje gepeupel wat hier in je domein rondzwalkt onder de duim te houden. >:) ;)

Zonder gekheid, goed werk Renegade. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Vergeet ik de posterts in mijn eigen thuisforum te danken voor hun snedige edoch oprechte felicitaties. :+

Dank allen. En tot veelkeerzies hier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Congratz * KeX , en héééééééééééééééééééééél erg bedankt * Rennie :) Veel plezier met je nieuwe taak(ondanks dattie niet echt nieuw is).

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Gefeli, o machtige meester ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Woei, gefeliciteerd KeX. Het is dik verdiend IMO :)

Renegade heel veel succes met het als HGA in bedwang houden van KeX :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

Feli KeX :* :*

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Ook van mij nog maar even gecongratst :+, en maak er het beste van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik had het al een keertje ergens gezegd, maar hier nog een keer: succes ermee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft ook niet veel anders te melden als Feli Kex, en sucs6x

rennie natuurlijk ook suc6 in zijn verdere loopbaan :)
Pagina: 1