niet
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Verwijderd
/me is geen echte tweakerPlofke schreef op 23 september 2002 @ 21:02:
was echt vet als tweaker moet je daar toch zijn geweest zeker als je in berlijn bent geweest !
Wat is er zo speciaal aan dat centrum
Wat is daar te zien dan?
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
HAHA, met zo'n syndroom loop ik dus ookCalitomnication schreef op 23 september 2002 @ 21:14:
Volgens mij is het gewoon "Gadget Heaven" daarbinnen. Daarom ga ik er ook niet naar toe, loop ik de hele dag rond van... DAT WIL IK OOK HEBBEN!!!!!!
39
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
Verwijderd
je bedoeld SonyCenter in Amsterdam zeker.. bij schiphol in de buurt .. dat bestaat toch nog wel..?Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 23:12:
Vroegerwas er toch ook 1 in NL?!?! Kan me nog herinneren dat ik naar 1 of ander Sony pand ben geweest met mn pa. Daar stond echt wel veel high-tech... 1 jaar later was de MD er. Stond toen al in die tent. Net zoals die goggles, die hadden ze daar jaren van te voren.
Verwijderd
Alhoewel ik wel jong was, kan ik met volle overtuiging zeggen dat het niet in de buurt van Amsterdam was. Xal het vanmiddag wel aan me pa vragen. Die zal het nog wel weten. Vanuit Den Haag was het wel een tijdje rijden. Amsterdam ben je zo...G-PHREAK schreef op 24 september 2002 @ 07:49:
[...]
je bedoeld SonyCenter in Amsterdam zeker.. bij schiphol in de buurt .. dat bestaat toch nog wel..?
Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z
Doogie schreef op 23 september 2002 @ 22:38:
hmmz, ik ben er binnen geweest in de verwachting dat er wel ergens een "Sony Galery" zou staan. Hmm. Je kijkt eens rond. Je kijkt nog eens rond. Je begint goed te zoeken. Je kijkt nog eens. HELEMAAL NIKS!!! van Sony te bekennen! Alleen een of ander "win een cabrio als je de bal er in mikt" spel (niet gewonnen nee helaas). Deronder is alleen een station, dus ik heb A verkeerd gekeken of B er is niks te vinden
Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 23:16:
Ikke wel is echt zeer mooi ligt ook zeer mooie biosscoop ik zal morgen fotos posten. het is er echt de moeite waard netzoals de sony winkel waar je alles mag proberen. ben er nu voor mijn tweedde keer geweest
on topic : toen ik daar vorig jaar was stond die BMW overdekte motorfiets daar ter bezichtiging ..was wel geinig .. ik geloof dat in NL je wel een motorrijbewijs daarvoor moet hebben itt Duitsland.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
DoctorV64 schreef op 24 september 2002 @ 14:58:
off topic: je kon er ook lekker winkelen trouwens
on topic : toen ik daar vorig jaar was stond die BMW overdekte motorfiets daar ter bezichtiging ..was wel geinig .. ik geloof dat in NL je wel een motorrijbewijs daarvoor moet hebben itt Duitsland.
Ach ja volgend jaar ga ik weer naar Berlijn dus misschien dan
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
dat was het idd..maca schreef op 24 september 2002 @ 10:34:
Ik geloof dat het Sony-center (of whatever) in Badhoevedorp staat vlak naast de snelweg en bij Schiphol.
Tux schreef op 24 september 2002 @ 15:03:
Ik ben er langs gereden is dat ook goed?
Ach ja volgend jaar ga ik weer naar Berlijn dus misschien dan
Erg mooi gebouw en architectuur....
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
ooooolreididen
Mooie camera's (van de tweede verdieping af buiten mensen filmen
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Idd, inzoomen op chicks! Ik vond het wel leuk om ff rond te lopen maar ik had toch meer nieuwe ontwikkelingen verwacht, dingen die ik nog nooit heb gezien maar dat viel dan weer tegen.Tweakertje schreef op 24 september 2002 @ 15:40:
Ik ben er geweest, echt een prachtig ding om eens wat rond te lopen
Mooie camera's (van de tweede verdieping af buiten mensen filmen![]()
), wat met ps2's en xboxxen spelen, was echt heel leuk.
Het sony robot hondje was wel super lief
Verwijderd
Trouwens toastingnow dat voetbal is geloof ik nu volleybal geworden
Verwijderd
ha ha
Verwijderd
helemaal boven is de PS2 afdeling (ff de nieuwe games checken..)
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.
Verwijderd
Verwijderd
Een Xbox bij sony????Tweakertje schreef op 24 september 2002 @ 15:40:
Ik ben er geweest, echt een prachtig ding om eens wat rond te lopen
Mooie camera's (van de tweede verdieping af buiten mensen filmen![]()
), wat met ps2's en xboxxen spelen, was echt heel leuk.
#StopBurningStuff
De beste reclame VOOR een PS2 is om dr een X-Box naast te zetten
XBO: Michaël#3318
was wel geinig
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!