Wie is er weleens in HET sony center van berlijn geweest

Pagina: 1
Acties:

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
Wie is er weleens in HET Sony Center geweest dat ligt in berlijn en wat vonden jullie daarvan ?

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
ik

niet

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Verwijderd

Gvd, ik was een tijdje terug in Berlijn...waarom ben ik daar niet geweest :s

• Plofke
was echt vet als tweaker moet je daar toch zijn geweest zeker als je in berlijn bent geweest !

Verwijderd

Plofke schreef op 23 september 2002 @ 21:02:
was echt vet als tweaker moet je daar toch zijn geweest zeker als je in berlijn bent geweest !
/me is geen echte tweaker :P

• sarlo
  • Laatst online: 04-03 09:34
Maareh even vraagje waaraan danken wij dezetopic over het (o zo niet bekende bij mij dan >:) ) sonycenter.
Wat is er zo speciaal aan dat centrum :?

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:07

Gorefest

serial killer.

Ik ben er wel eens geweest maar niet binnen...
Wat is daar te zien dan?

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-03 16:10

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Volgens mij is het gewoon "Gadget Heaven" daarbinnen. Daarom ga ik er ook niet naar toe, loop ik de hele dag rond van... DAT WIL IK OOK HEBBEN!!!!!!

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Calitomnication schreef op 23 september 2002 @ 21:14:
Volgens mij is het gewoon "Gadget Heaven" daarbinnen. Daarom ga ik er ook niet naar toe, loop ik de hele dag rond van... DAT WIL IK OOK HEBBEN!!!!!!
HAHA, met zo'n syndroom loop ik dus ook :D

39

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
hmmz, ik ben er binnen geweest in de verwachting dat er wel ergens een "Sony Galery" zou staan. Hmm. Je kijkt eens rond. Je kijkt nog eens rond. Je begint goed te zoeken. Je kijkt nog eens. HELEMAAL NIKS!!! van Sony te bekennen! Alleen een of ander "win een cabrio als je de bal er in mikt" spel (niet gewonnen nee helaas). Deronder is alleen een station, dus ik heb A verkeerd gekeken of B er is niks te vinden

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:10

DoctorV64

Cosmopoliet

Ben er vorig jaar geweest, er staan behoorlijk wat sony-spullen daar (hence the name sony-center!), maar om te zeggen dat het gadgetheaven is?? Nee. Je hebt wel een overzicht van alle sony consumerproducts, maar ik dacht daar ook de nieuwste dingen te zien. Niet dus.. maar goed het is niet al te ver lopen naar Kurfurstendam (oeps puntjes vergeten) ..ook zeer indrukwekkend om daar een keer geweest te zijn.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Verwijderd

Vroeger ;) was er toch ook 1 in NL?!?! Kan me nog herinneren dat ik naar 1 of ander Sony pand ben geweest met mn pa. Daar stond echt wel veel high-tech... 1 jaar later was de MD er. Stond toen al in die tent. Net zoals die goggles, die hadden ze daar jaren van te voren.

Verwijderd

Ikke wel is echt zeer mooi ligt ook zeer mooie biosscoop ik zal morgen fotos posten. het is er echt de moeite waard netzoals de sony winkel waar je alles mag proberen. ben er nu voor mijn tweedde keer geweest >:)

• Luuk
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 23:12:
Vroeger ;) was er toch ook 1 in NL?!?! Kan me nog herinneren dat ik naar 1 of ander Sony pand ben geweest met mn pa. Daar stond echt wel veel high-tech... 1 jaar later was de MD er. Stond toen al in die tent. Net zoals die goggles, die hadden ze daar jaren van te voren.
je bedoeld SonyCenter in Amsterdam zeker.. bij schiphol in de buurt .. dat bestaat toch nog wel..?

Verwijderd

G-PHREAK schreef op 24 september 2002 @ 07:49:
[...]

je bedoeld SonyCenter in Amsterdam zeker.. bij schiphol in de buurt .. dat bestaat toch nog wel..?
Alhoewel ik wel jong was, kan ik met volle overtuiging zeggen dat het niet in de buurt van Amsterdam was. Xal het vanmiddag wel aan me pa vragen. Die zal het nog wel weten. Vanuit Den Haag was het wel een tijdje rijden. Amsterdam ben je zo...

• maca
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2022
Ik geloof dat het Sony-center (of whatever) in Badhoevedorp staat vlak naast de snelweg en bij Schiphol.

Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z

• Plofke
Ik denk dat je verkeerd gekeken hebt !
Doogie schreef op 23 september 2002 @ 22:38:
hmmz, ik ben er binnen geweest in de verwachting dat er wel ergens een "Sony Galery" zou staan. Hmm. Je kijkt eens rond. Je kijkt nog eens rond. Je begint goed te zoeken. Je kijkt nog eens. HELEMAAL NIKS!!! van Sony te bekennen! Alleen een of ander "win een cabrio als je de bal er in mikt" spel (niet gewonnen nee helaas). Deronder is alleen een station, dus ik heb A verkeerd gekeken of B er is niks te vinden

• Plofke
Naar die bios ben ik ook geweest naar een 3D film was een hele mooie film alleen het verhaal zoog !
Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 23:16:
Ikke wel is echt zeer mooi ligt ook zeer mooie biosscoop ik zal morgen fotos posten. het is er echt de moeite waard netzoals de sony winkel waar je alles mag proberen. ben er nu voor mijn tweedde keer geweest >:)

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:10

DoctorV64

Cosmopoliet

off topic: je kon er ook lekker winkelen trouwens

on topic : toen ik daar vorig jaar was stond die BMW overdekte motorfiets daar ter bezichtiging ..was wel geinig .. ik geloof dat in NL je wel een motorrijbewijs daarvoor moet hebben itt Duitsland.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Plofke
Nu stond er een audi TT uit Grand theft auto (ook heel mooi)
DoctorV64 schreef op 24 september 2002 @ 14:58:
off topic: je kon er ook lekker winkelen trouwens

on topic : toen ik daar vorig jaar was stond die BMW overdekte motorfiets daar ter bezichtiging ..was wel geinig .. ik geloof dat in NL je wel een motorrijbewijs daarvoor moet hebben itt Duitsland.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 21:41

Tux

Ik ben er langs gereden is dat ook goed?
Ach ja volgend jaar ga ik weer naar Berlijn dus misschien dan :7

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Luuk
  • Niet online
maca schreef op 24 september 2002 @ 10:34:
Ik geloof dat het Sony-center (of whatever) in Badhoevedorp staat vlak naast de snelweg en bij Schiphol.
dat was het idd.. :)

• Plofke
Ga dan ook even langs bij die bios.
Tux schreef op 24 september 2002 @ 15:03:
Ik ben er langs gereden is dat ook goed?
Ach ja volgend jaar ga ik weer naar Berlijn dus misschien dan :7

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:37

chem

Reist de wereld rond

ik ben er geweest, 2x, en 1x in de bios (weet niet meer welke film) tijden de Love Parade.

Erg mooi gebouw en architectuur....

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• The_Masterer
  • Laatst online: 19-01-2021
Wel in die in New York. (Toen de TWINS er ook nog stonden)

ooooolreididen

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Ik ben er geweest, echt een prachtig ding om eens wat rond te lopen :)
Mooie camera's (van de tweede verdieping af buiten mensen filmen :9~ :7), wat met ps2's en xboxxen spelen, was echt heel leuk.

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 10:44
(jarig!)
Ik ook, als medewerker nog van Sony toen :P Hadden daar een voetbaltoernooi tussen alle sonyteams.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

Tweakertje schreef op 24 september 2002 @ 15:40:
Mooie camera's (van de tweede verdieping af buiten mensen filmen :9~ :7), wat met ps2's en xboxxen spelen, was echt heel leuk.
Idd, inzoomen op chicks! Ik vond het wel leuk om ff rond te lopen maar ik had toch meer nieuwe ontwikkelingen verwacht, dingen die ik nog nooit heb gezien maar dat viel dan weer tegen.

Het sony robot hondje was wel super lief O+

Verwijderd

Ik werk zelf bij Sony het staat er nog steeds hoor :D gewoon naar schiphol gaan en je pakt bus 192 richting sloterdijk, dan zie je het gebouw vanzelf. Het heet trouwens Sony City het grote gebouw. Je hebt er ook een bioscoop binnen in de kelder, en ook de showroom dat volstaat met super mooie apperatuur, ik moet er niet te vaak komen anders wordt ik gek ;)

Trouwens toastingnow dat voetbal is geloof ik nu volleybal geworden :D en natuurlijk het Tennis in de Winter. This er echt heel vet om te werken. Ik ben echt een trotse Sony medewerker :D

Verwijderd

ik ben ook in de 3d bioscoop geweest was wel zeer kicke >:) Is echt iets wat je een keertjuh moet meemaken alles op je afzienkomen en dan vooral als er bijna niemand in de zaal is en je een beetje bovenin kan gaan zitten!!!

• Plofke
ja ik hoor het wel en ja DA JANDO dat hondje was heel lief hoor

ha ha

Verwijderd

jaaaahhh ik!! IS ECHT ZOOO COOL!! je mag alles proberen en de nieuwste gear staat daar!

helemaal boven is de PS2 afdeling (ff de nieuwe games checken..)

Verwijderd

Ik ben in die in Japan geweest op het hoofdkantoor van Sony in Tokio. Leuk leuk leuk.... 8)

Verwijderd

Er zijn altijd mensen die het beter hebben hé!! _/-\o_

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Ik ben in het Sony Metreon geweest in San Francisco, klinkt hetzelfde als die van Berlijn. Heleboel sony spul waar je mee mag spelen, thuisbioscoopjes, echte bioscoop en nog wat andere winkeltjes.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

Verwijderd

Ik ben er van de zomer toevallig geweest, maar het was toen avond :/, dus heb ik maar stiekem naar binne lopen loeren en daar stond dus echt zeker wel veel nieuwe zooi. Toen zijn we maar naar een cafe'tje daarnaast een eigen gebrouwen biertje gaan drinken wat trouwens super lekker was.

Verwijderd

ik was er toen ook en toen was het behoorlijk droog weer en viel een zo`n lens uit mijn oog. argh wel superaardige gasten daaro. Toen ik er naar binnenkeek waren ze aan het werk.

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02 16:08

_WgV_

It's a magical world!

Tweakertje schreef op 24 september 2002 @ 15:40:
Een Xbox bij sony???? :?

#StopBurningStuff

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03-2025
_WgV_ schreef op 06 oktober 2002 @ 21:25:
[...]

Een Xbox bij sony???? :?
De beste reclame VOOR een PS2 is om dr een X-Box naast te zetten })

XBO: Michaël#3318

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
ik...

was wel geinig

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Pagina: 1