Hoi ik heb een 2e hands computer gekocht met ATX voeding en moederbord. Nu heb ik windows 2000 erop staan en als ik afsluit staat er u kunt nu de computer uitzetten terwijl dat vanzelf moet gaan , ik dacht oh ff advanced power management (APM) aanzetten maar dan reset ie als ik afsluit . Weten jullie een oplossing voor dit probleem? groetjes vindegek
Windows Operated Systems - Policy
OS toegevoegd aan titel, volgende keer even op letten a.u.b.
OS toegevoegd aan titel, volgende keer even op letten a.u.b.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Doe eens wat in dit stukje van de FAQ staat.
In plaats van dat hij nu gaat rebooten, krijg je een BSOD. Meer informatie over de BSOD, kun je dan vervolgens opzoeken in de Microsoft Knowledge Base.
In plaats van dat hij nu gaat rebooten, krijg je een BSOD. Meer informatie over de BSOD, kun je dan vervolgens opzoeken in de Microsoft Knowledge Base.
Verwijderd
"XP reboot automatisch bij het vinden van een fout?" het gaat hier toch om win 2000 en niet over xp of computer opnieuw opstarten. Maar antwoord op de vraag: Heb je al in BIos gekeken?
In je Bios onder power pwrbutton[soft off] selecteren.
Ja ik heb soft off gekozen stond ie al op en heeft video off er iets mee te maken? zijn zoveel functies wanneer wat uit , harde schijf en dat soort dingen maar zie nergens iets over afsluiten dat ie auto uitgaat
Verwijderd
"Integrated Peripherals / State After Power Failure" in je BIOS kun je ook nog checken als je BIOS deze opties heeft. Het is mogelijk dat de instelling zo is dat na "stroom uitval" je PC opnieuw opstart. 't zou je probleem kunnen zijn.
Power management in bios op disabled zetten anders komt ie in conflict met windows power management (soft off blijft wel gewoon functioneren).
Ik heb power management uitgezet werkt nog steeds nie ook after lose power automatic boot uit en aan geprobeerd werkt ook niet
ben ten einde raad in win98 sloot ie wel automatisch af
Heb je de patch voor afsluitproblemen al geinstalleerd (via extra|windows update) ?
ok, bij mij werkt het volgende:
ga naar je 'Device Manager', klik dan op 'View' en selecteer 'show hidden devices' waarna ik een nieuwe regel zie die 'NT Apm/legacy support' heet. Deze als deze uit staat (met een rood kruisje op disabled, even aanzetten.....
suc6
ga naar je 'Device Manager', klik dan op 'View' en selecteer 'show hidden devices' waarna ik een nieuwe regel zie die 'NT Apm/legacy support' heet. Deze als deze uit staat (met een rood kruisje op disabled, even aanzetten.....
suc6
[ Voor 0% gewijzigd door sjolmers op 23-09-2002 21:44 . Reden: typos ]
adr opleidingen en meer adr opleidingen
In je powermanagement 'APM' aanvinken.. staat soms standaard uit
Service Pack 3?Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 13:41:
APM heb ik aangezet waar is die patch te halen voor shutdown problems
http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ik kan nergens een patch voor win2k krijge kan iemand misschien de url geven ? en ik heb geupgrade naar sp3 en nog restart ie als ik afsluit
Ik heb win2k opnieuw geinstaleerd en nog steeds restart ie apm en alles gecontroleerd maar nu staat er als ik op deze computer klik en dan eigenschappen at/at compatible hoe verander ik dat dan? groetjes vindegek
Pagina: 1