Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Antec color LED casefans op 5 of 7 volt

Pagina: 1
Acties:

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:04
Kan dat?
Ik bedoel, standaard is dus 12 volt (duh), als ik deze op 5 of 7 volt zou aansluiten, dan draait ie dus minder hard, maar blijven de LEDs dan ook (fatsoenlijk) branden?
:?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Verwijderd

op een review van ccmod.com stond dat het goed ging duz zal wel geen probleem zijn

Verwijderd

Denk dat die geile ledjes wat minder hard gaan branden!

Verwijderd

Er zitten twee draden aan .Één voor je 12 volt waarop je fan draait en de andere is voor je led. Ik heb hem ook en achter een potmeter zitten ,en ja ,hij werkt wel.!! Het rare is wel als ik het toerental verander dan gaat het ledje wel ietsepietsie feller /zachter branden..

• sebas82
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2024
gewoon ff proberen

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

rdjatoe, van je verhaal klopt niet veel geloof ik ;)

ene draad is voor rpm uitlezing, andere is voeding... de ledjes bijven bij mij branden tot ong 4 v

Electronics development

Verwijderd

3lmowww schreef op 24 september 2002 @ 14:45:
rdjatoe, van je verhaal klopt niet veel geloof ik ;)

ene draad is voor rpm uitlezing, andere is voeding... de ledjes bijven bij mij branden tot ong 4 v
Dag jongen.

Nou de techniek gaat zo snel tegenwoordig (waar is de stoomtrein eigenlijk gebleven..?) dat ik ook niet alles weet. Maar ik dacht dat de ene voor de spanning was en de andere voor je led en dat je je rpm kon uitlezen op je mobo...?? Of ik zie het even helemaal niet meer zo helder.

Mvg Mw O Uwe-Taart

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

nu snap ik je ff niet: als je het rpm uit wilt lezen sluit je je fan op je mobo aan...

rood en zwart is bij mij power, geel (of blauw) is de rpm...

of hou jij nadat je je fan aangesloten hebt ook nog draden over voor de voeding???

Electronics development

Pagina: 1