Toon posts:

[solderen]USB Snoer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n muis (zo'n microsoft optical intellimouse of iets in die trend), had last van een draadbreuk. Dus ik dacht, joh, ik knip dat draaide je door, soldeer ze weer aan elkaar en hoppa. Blijkt dr een of andere coax achtige materie in te zitten :P

M'n vraag is dus, waar kan ik die draaitje heel kopen?

Het is een 5 aderig snoer met een antenne-coax-stijl-draaitjes-om-de-kern-heen-die-afgesloten-worden-door-zo'n-zilveren-hoes. Aan de ene kant mond het uit in een 5 bits dinetje, aan de andere kant een usb stekker.

Thanks alot! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 20:23:
M'n muis (zo'n microsoft optical intellimouse of iets in die trend), had last van een draadbreuk. Dus ik dacht, joh, ik knip dat draaide je door, soldeer ze weer aan elkaar en hoppa. Blijkt dr een of andere coax achtige materie in te zitten :P

M'n vraag is dus, waar kan ik die draaitje heel kopen?

Het is een 5 aderig snoer met een antenne-coax-stijl-draaitjes-om-de-kern-heen-die-afgesloten-worden-door-zo'n-zilveren-hoes. Aan de ene kant mond het uit in een 5 bits dinetje, aan de andere kant een usb stekker.

Thanks alot! :)
bij de mediamarkt

Verwijderd

Topicstarter
Tx! Ga ik morgen gelijk kijken :)

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 21:23

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

heeeee, dat draadje heb ik nog wel voor jouw!!! is dat er een met aan het begin een bruine platte connector?? laat het maar weten, stuur hem je op!!

De oplossing is niet altijd de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
heeeee, dat draadje heb ik nog wel voor jouw!!! is dat er een met aan het begin een bruine platte connector?? laat het maar weten, stuur hem je op!!
Zou vet zijn! Kan alleen je email niet vinden dussah contact me at dividae@yahoo.com ;)
Thanks!