Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een sony cmd-j70 en ben prepay maar nu geeftt ie naar een tijd aan opeens geen geluid meer en moet ik het scroll wieltje heel hard induwen (het "klikt" niet meer) valt dit onder garantie en heeft iemand ervaring met Ben® garantie???

wat moet ik bv. dan doen opsturen of krijg ik gelijk nieuwe en wat zijn de wachttijden??

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Moet je dat niet gewoon met Sony regelen :?

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als het een prepay pakket betreft, en hij zit in de garantie (dwz: tot 1 jaar na aankoopdatum & aankoopbon nodig!), dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met de Ben® helpdesk.

Deze zullen dan een koeriersdienst je toestel laten ophalen (zonder sim), en hij wordt in een pakketje weer netjes thuisbezorgd. Duurt niet erg lang.

Contact opnemen met sony kan ook, maar dan ben je je toestel minstens 2x zo lang kwijt als dat je het met Ben® regelt. :)

Verwijderd

Topicstarter
maar is een niet meer naar behordend knopje en een softwarefout die 1keer per maand voorkomt maar op dat moment zeer irritant is (cker als je belangrijke telefoontjes verw8 zoals vriendin) is dat dan genoeg fout om op te laten nemen in het Ben® ziekenhuis en krijg ik net als bij dutchtone een compleet nieuwe of krijg ik dezelfde terug en ben ik dan al mijn instellingen kwijt ook al krijg ik mijn eigen foon terug

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

De helpdesk van Ben kun je tot 00:00 uur bellen, is dat niet wat gemakkelijker ?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Verwijderd

Topicstarter
ik bel ze wel ff
results pst ik wel hier makkelijk voor andere mensen

Verwijderd

Topicstarter
de garantie service lijn is maar tot 8uur open maar ik werdt wel vriendelijk geholpen er werdt zelfs een notitie gemaakt en de klacht acepteerden ze voor garantie.

ben® tevreden tot zolang mijn 8210 maar gebruiken denk ik

Verwijderd

Ik denk dat ze niet moeilijk zullen. Ik heb eens een nieuwe Siemens s25 gekregen onder de garantie omdat mijn frontje los zat en meetrilde met de trilfunctie.

Verwijderd

Topicstarter
dus je krijgt hoogstwaarschijnlijk een nieuwe??? lijkt me wel relaxt want dedze is best afgeragt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 21:57:
dus je krijgt hoogstwaarschijnlijk een nieuwe??? lijkt me wel relaxt want dedze is best afgeragt
Tja meestal krijg je een oude grepareerde met een nieuwe cover. Tenminste zo deden ze het bij Siemens wel. Ik weet niet hoe ze het bij Sony doen want ik heb nog geen probs met mijn z7 gehad.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Gewoon naar de winkel trug gaan waar die vandaan komt. Had ik laatst bij mijn Siemens C45 ook gedaan, met KPN Prepay. Ik kreeg gewoon een nieuwe, en nog simlock vrij ook *D

Verwijderd

Topicstarter
bij de dixons (vergeef me bij rest van stad uitvverkocht en had geen zin om langer zonder gsm te zitten)???????? en vriendelijk zijn of er moet een tweaker hier bij dixons in tilburg werken die da voor me wil regelen
Pagina: 1