Als ik in Pinnacle Studio Version 8 een filmpje gemonteerd heb en deze wil previewen dan kan het niet, ik druk de play knop in maar er gebeurd verder niks
Hoe kan dat? Bij een vriend (die had een andere versie welliswaar) werkte t wel gewoon
Heb je al verschillende filmpjes geprobeerd? Ook al met/zonder bewerkingen, enz?
Goed, andere topic inmiddels gesloten ookal ben ik van mening dat dat een heel ander onderwerp is maargoed.... ertegeningaan heeft geen zin... dan maar zo:
laatst met m'n tv-kaart wat beelden geript, deze werden automatisch gecomprimeerd..... (miroXL). Deze bestanden kan ik alleen niet in Pinnacle Studio bewerken..... iemand enig idee hoe deze bewerkbaar te maken?
laatst met m'n tv-kaart wat beelden geript, deze werden automatisch gecomprimeerd..... (miroXL). Deze bestanden kan ik alleen niet in Pinnacle Studio bewerken..... iemand enig idee hoe deze bewerkbaar te maken?
Converteren met een wel in Studio 8 werkende codec (in VirtualDub bijv)?Roelemewoel schreef op 23 september 2002 @ 22:40:
Goed, andere topic inmiddels gesloten ookal ben ik van mening dat dat een heel ander onderwerp is maargoed.... ertegeningaan heeft geen zin... dan maar zo: