Toon posts:

Blue orb op MX440 genoeg ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie topictitel, kan een TT Blue Orb de hitte van een GFOrce 4 MX 440 goed aan ??

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
die heb ik er ook opgehad voordat er Wc opkwam
Dat ding koelt meer dan voldoende maar maakt echt een gigantische pokke herrie dus weet waar je aan begint

Verwijderd

Makkelijk, ik heb hem zelf ook gehad, alleen maakt hij me teveel herrie

Verwijderd

Dubbelpost :P

Verwijderd

Topicstarter
k dan.... ik heb em erop zitten ;) alleen op m`n VGA kaart zit geen aansluiting voor stroom voor de fan... kan ik em op de aansluiting voor de chipset zetten ? of maakt dat uit met voltages en shit ??

• PilatuS
  • Niet online
bij die van mij zit een stekkertje voor 12 volt daar moet ie namelijk op maar denk dat ie ook wel op je mobo kan

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel zo`n verlengstukje maar het komt qua netheid en bekabeling veel beter uit als ie op het mobo kan !! hoeveel volt geeft die uitgang van m`n Asus A7M266 ?? naja, ik zie vanzelf wel, als alles vastloopt kan ik altijd dat verlengstukje er nog tussen zetten...

Tnx voor jullie hulp tweakers ;)

Verwijderd

Die dingen worden echt totaaal niet warm. Zit bij mij ook een Blue orb op maar koelertje staat uit en hij is denk ik rond de 30 graden. Kan met gemak zonder koeling. En hij nog overgeclocked ook...

• Abductor
  • Laatst online: 06-08 11:22
Ik heb zaterdag nog een Tt Blue Orb gehaald voor m'n Radeon 8500, zo goed is'tie
Pagina: 1