Op verzoek van Sooterd hier toch een reactie, die ik zelf eerlijk gezegd overbodig vond.. m'goed, bij deze dus:
Doe dat dan ook.
Ten tweede had mijn vorige bericht niet de inhoud en intensie van een kick-bericht
Over je intentie kan ik niks weten, maar kicken is kicken, ongeacht de inhoud.
Ten derde stond deze topic al bij de eerste vijf in /13 dus was er al helemaal geen reden om te kicken
Je zult er verbaasd over staan over hoeveel mensen dat doen.
Ten vierde is mijn kennis niet zo uitgebreid als vele andere hier en heb ik niet de tijd om om de drie minuten te kijken naar nieuwe berichten van andere, want als ik kijk zijn er meestal al antwoorden gegeven... dus is het ook niet dat ik niet wil, want het hele webdesign en programmeer gebeuren is voor mij een hobby waar ik een jaar mee bezig ben en heb al heel veel geleerd, maar moet ook nog heel veel leren.
Wat heeft dat met een vrijwaring tot kicken te maken?
Ten vijfde: ik bevind me vaker op een ander forum waar het niveau wat lager is en ik daar een helpende hand kan geven.
Ook daar kan ik niks over weten. Fijn dat je andere mensen wilt helpen, maar als ik op straat een oud dametje help oversteken wil niet zeggen dat ik nu maar als een gek een zooi helpdesk-topics hier op GoT mag openen.
Je bent hier lid van een community, en het enige waar zo'n community z'n bestaansrecht aan ontleent is de bereidheid tot het helpen van elkaar. Mensen die alleen maar consumeren zonder daar iets voor terug te geven, zullen ooit eens een keer de wind van voren krijgen.
Dat wou ik ff kwijt
Ik ook.