Flinke troll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
*kijkt angstig achterom*

dit is een troll, zouden de heren hem naar het juiste niveau kunnen transporteren en daar houden? :)

zo goed Jimmy? :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ik ben trots op je ;)

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

-0.44 Troll uitgedeeld. Nog één zetje nodig, hij staat nu op -0.48

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Nogmaals getrolled. Iemand vond het ook nog nodig een +0.40 Inzichtvol te geven, zodat hij op -0.44 Troll staat. Nog een schopje graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 14:54

The Bad Seed

Chaotic since 1983

(jarig!)
polaris schreef op 23 september 2002 @ 19:49:
Nogmaals getrolled. Iemand vond het ook nog nodig een +0.40 Inzichtvol te geven, zodat hij op -0.44 Troll staat. Nog een schopje graag.
Done :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zich vind ik de bedoeling van de post (alarmeren en een ander licht laten schijnen op waar Microsoft mee bezig is) heel goed, alleen de poster maakt een aantal fouten.

Ten eerste haalt hij Hitler er bij, wat niet echt een gepaste vergelijking is.

De rest is dan redelijk in de richting, maar 0,0 onderbouwd.
De zin "Verder hoe lang duurt het voordat Gates de IT-atoombom vervolmaakt heeft en we totaal afhankelijk en onderworpen zullen zijn aan Microsoft Corp...." had onderbouwd moeten worden, en dan zou de passage "Microsoft Passport krijg op deze manier een heel ander perspectief. Het is ongeloofelijk dat iedereen zich druk maakt over Saddam Hoessein terwijl de nieuwe Hitler gewoon in Amerika zit.. zich in Amerika zelf ook verontrustende zaken afspelen." wel degelijk inhoud krijgen..

Dat Palledium een IT-atoombom is vind ik zelf ook, maar een dergelijk hard standpunt moet je wel onderbouwen, en dat heeft meneer kickback helaas niet gedaan.
Pagina: 1