Toon posts:

[Layout] Niveau van zichtbare reacties

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op de tweakers.net frontpage kan je bij layout settings het minimum niveau van de zichtbare reacties instellen. Je kan ook niveau 5, geen reacties, kiezen. Dat heb ik zo ingesteld, maar ik zie nog steeds bij alle berichten reacties staan.

Klopt dit of is dit normaal en begrijp ik het helemaal verkeerd :?

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:20

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Vreemd...ik heb die instelling altijd op -1 staan en zie dus dergelijke problemen nooit. Nu heb ik hem als test op 5 gezet en ik zie nog steeds alles...ook instellen op 4 levert de hele berg aan laaggemodereerde reacties in beeld. Bugje, vermoed ik. Of ik zie ook iets helemaal verkeerd :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-03 20:27
[rml][ bug] Niveau reacties wordt niet onthouden[/rml]

shit, was er dus toch al een topic |:(

goed, ik had hetzelfde probleem dus ook opgemerkt..

Ik wilde mijn niveau dus op nul zetten, maar dat ging niet, hij bleef op 1 staan.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-03 16:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De niveau settings werken weer.

• Azrael
Hm, bij mij toch echt niet :?

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

Dope-E

The one and only Dope

Hier ook niet.. Ingesteld op 0 en zie alles vanaf 1

twitter.com/curly_sanders

• JohanDM
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07-2021

JohanDM

Optimist

Ik had mijn niveau ook ingestelt op 0. Maar wat ik nu ook doe het blijft steeds naar 1 terugkeren. Dit zowel in mijn profile als bij een bericht.

"Two things are infinite: the universe and stupidity. And the former I'm not so sure about." -- Albert Einstein

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:20

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Bij mij werkt het wel weer goed...had het gisteren op '4' laten staan omdat het toch geen verschil maakte en ik zag vandaag geen enkele reactie onder een nieuwsbericht. Met '-1' zie ik wel weer alles, gewoon zoals het hoort dus.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• JohanDM
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07-2021

JohanDM

Optimist

Bij mij werken alle niveaus behalve niveau 0. Wanneer ik dus kies voor -1, 1, 2, 3 of 4 dan werken die allemaal, enkel als ik niveau 0 kies wil hij het niet aanpakken niet in mijn layout settings en niet bij de reacties, dan krijg ik steeds niveau 1 voorgeschoteld. ;(

"Two things are infinite: the universe and stupidity. And the former I'm not so sure about." -- Albert Einstein

• Azrael
JohanDM schreef op 24 september 2002 @ 16:37:
Bij mij werken alle niveaus behalve niveau 0. Wanneer ik dus kies voor -1, 1, 2, 3 of 4 dan werken die allemaal, enkel als ik niveau 0 kies wil hij het niet aanpakken niet in mijn layout settings en niet bij de reacties, dan krijg ik steeds niveau 1 voorgeschoteld. ;(
verrek, je hebt gelijk :P

Als ik het niveau op -1 zet onthoudt ie t idd wel :)

Maarja, -1 reacties hoef ik toch echt niet te zien..

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-03 16:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

fixed.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.