Toon posts:

Gatekeeper probleem mbt websites*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren Gatekeeper 4.5 eens gedownload en geïnstalleerd omdat analogx nu zo langzamerhand aan zn beperkingen zit. Ik stuit daarbij echter op enkele problemen. Volgens mij maar 1 oorzaak, maar goed, misschien dat jullie het ook hebben meegemaakt.

Ik heb ADSL. Gatekeeper als proxy en atguard als FW. Zelfs als ik Atguard uitschakel blijft het probleem.

Probleem: als ik naar Webwereld.nl ga kan ik op de links klikken. Ik krijg dan echter 404. Doe ik dan een refresh, dan krijg ik wel het artikel te lezen, maar dan ook enkel het artikel en weg is lay-out. Als ik dan naar een willekeurige site ga... Weer 404. refresh en voila het werkt weer. Als ik dan naar bv www.partypeeps200.com ga (jaja ik weet het) en dan de fora bezoek... alles kits. Klik ik dan op een topic, blanco... nix te error en nix te refresh... :(

Iemand een idee waar het fout gaat. Mn packets komen aan, switch tussen gehangen.. geen errors of resets.

Config:
proxy: XP pro SP1 Eth ADSL geen NAT ofzo...Atguard 3.2 maar zelfde probleem met atguard uit.
client: XP pro SP1...

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 19:10:
Probleem: als ik naar Webwereld.nl ga kan ik op de links klikken. Ik krijg dan echter 404. Doe ik dan een refresh, dan krijg ik wel het artikel te lezen, maar dan ook enkel het artikel en weg is lay-out. Als ik dan naar een willekeurige site ga... Weer 404. refresh en voila het werkt weer. Als ik dan naar bv www.partypeeps200.com ga (jaja ik weet het) en dan de fora bezoek... alles kits. Klik ik dan op een topic, blanco... nix te error en nix te refresh... :(
wet je zeker dat je 404's krijgt, want dan klopt er wellicht iets niet met je browser. aangezien je met een 404 een pagina op de server aanvraagt die de server niet kan vinden.

btw die site kan ik ook niet bereiken

Verwijderd

Topicstarter
Omdat je nog een nulletje mist ;)

Kheb de indruk dat het aan www.partypeeps2000.com ligt wat betreft dat forum probleem. Maar www.webwereld heb ik verkeerd beschreven. Als ik op een link klik laat dat ding 404 zien. Probeer ik het daarna nog eens, krijg ik de gewone pagina te zien.

Net nog iets vaags... Ik was op www.tweakers.net. Ik tik in mail.yahoo.com en ik krijg weer tweakers.net |:( . Tzal wel weer zo ee probleem zijn van werkt bij iedereen behalve ik. Kheb uit pure frustratie Gatekeeper maar weg gesodemieterd. Kga het nu WEER installeren en kijken of het de moeite waard is. Anders koop ik toch echt gewoon een router want hier word ik echt ziek van :(

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 20:27:
Omdat je nog een nulletje mist ;)

Kheb de indruk dat het aan www.partypeeps2000.com ligt wat betreft dat forum probleem. Maar www.webwereld heb ik verkeerd beschreven. Als ik op een link klik laat dat ding 404 zien. Probeer ik het daarna nog eens, krijg ik de gewone pagina te zien.

Net nog iets vaags... Ik was op www.tweakers.net. Ik tik in mail.yahoo.com en ik krijg weer tweakers.net |:( . Tzal wel weer zo ee probleem zijn van werkt bij iedereen behalve ik. Kheb uit pure frustratie Gatekeeper maar weg gesodemieterd. Kga het nu WEER installeren en kijken of het de moeite waard is. Anders koop ik toch echt gewoon een router want hier word ik echt ziek van :(
en winroute of sygate, of iets dergelijks, of ICS, staan er genoeg in de FAQ, zelf had ik goede ervaringen met winroute

Verwijderd

Topicstarter
Gare bagger... Uit pure frustratie toch maar opnieuw geïnstalleerd. En JA, het werkt nu wel :? . Gare zooi.... Nu nog uitvogelen wat de FW door moet laten en wat niet... thnx anyway...