Toon posts:

[WinXP] Cursor verschuift steeds naar begin regel *

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als je aan het typen bent dan is er altijd zo´n verticaal streepje, die laat zienwaar je bent. Maar als ik aan t typen ben dan gaat dat dingetje naar een tijdje naar n het begin van de regel. dus kan ik niet meer fatsoenlijk typen.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Mag ik vragen waar je het over hebt? Welk OS (zie Windows Operated Systems - Policy), welk programma? En wanneer doet dit probleem zich voor? Probeer eens op virussen te scannen, of Ad-Aware te draaien. :)

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter schreef op 23 september 2002 @ 19:03:
Mag ik vragen waar je het over hebt? Welk OS (zie Windows Operated Systems - Policy), welk programma? En wanneer doet dit probleem zich voor? Probeer eens op virussen te scannen, of Ad-Aware te draaien. :)
k had dit probleem eerst met win 2k! toen geformateerd en nu heb ik het met win xp dit probleem doet zich altijd voort

Verwijderd

Ander toetsenbord (home toets defect) of zo?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 18:59:
Als je aan het typen bent dan is er altijd zo´n verticaal streepje, die laat zienwaar je bent. Maar als ik aan t typen ben dan gaat dat dingetje naar een tijdje naar n het begin van de regel. dus kan ik niet meer fatsoenlijk typen.
ik heb dit probleem ook met mij muis, als ik even bezig ben dan springt hij als ikop bureablad ben naar de bovenste icoon (deze computer)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OS toegevoegd aan de titel - zie Compubiter. Inderdaad lijkt me dat je of de home toets, of als je een laptop hebt de mousepad even moet bekijken.

Ik zet er meteen even neer wat je waarschijnlijk bedoelt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het nog steeds !

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Wat heb je veranderd dan? Al een ander toetsenbord geporbeerd? En heb je al op virussen gecheckt, want met een format ben je bijvoorbeeld niet van Bootvirussen af. Ik moet helaas aan m'n huiswerk ( :+ ), maar anders zou ik even op www.symantec.com hebben gezocht of er bekende virussen zijn die dit probleem kunnen veroorzaken (hint, hint :P).

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Haal dat boek of die trekvlek ( :+ ) eens van je home-knop.

Excuus voor de use-less-ness van deze post. Kon het niet laten.

Maar ff serieus: Virus lijkt me relatief stug. Zou kunnen, maar denk het niet. Probeer idd eens een ander keyboardje of trek het los en kijk of de cursor nog steeds naar links gaat.

Ook eens kijken of je niet een of andere key een gekke functie hebt toegekend met een of ander tooltje zou kunnen helpen.

Is het probleem reproduceerbaar, of gebeurt het "at random"? Gebeurt het alleen na een bepaalde toets(en) combinatie? Gebeurt het ook als je handjes in de lucht hebt op het einde van een regel? Alleen in een bepaals programma of overal?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1