• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:36

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Ik zit erover te denken om een IPaq te kopen. Nou heb je ook zoiets als de Destinator. Dat is een GPS-ontvanger, houder voor je IPaq en software zodat je een volwaardig navigatiesysteem hebt. Voordelen tov traditionele navigatie: minder diefstalgevoelig (IPaq neem je mee), veel goedkoper en makkelijker upgradeble.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Check dit eens. Niet helemaal hetzelfde maar daar heb ik wel mijn ervaringen opgesomd Tom Tom Navigatie

Vind Navigator beter dan Destinator.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Wokschotel schreef op 23 september 2002 @ 18:58:
Ik zit erover te denken om een IPaq te kopen. Nou heb je ook zoiets als de Destinator. Dat is een GPS-ontvanger, houder voor je IPaq en software zodat je een volwaardig navigatiesysteem hebt. Voordelen tov traditionele navigatie: minder diefstalgevoelig (IPaq neem je mee), veel goedkoper en makkelijker upgradeble.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Zeker, Destinator is een perfect systeem. Geen enkel ander systeem, ook TomTom niet, heeft kaarten op huisnummerniveau en een zo eenvoudige installatie procedure als Destinator.

Ik zou niet meer zonder Destinator kunnen. Ook de support, service en levering is perfect. Je hebt altijd binnen een paar uur antwoord. Zelfs in de avond en weekeinde is hun support bemand. Zeer goed hoor.

• kmf
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 20:31:
[...]

Zeker, Destinator is een perfect systeem. Geen enkel ander systeem, ook TomTom niet, heeft kaarten op huisnummerniveau en een zo eenvoudige installatie procedure als Destinator.

Ik zou niet meer zonder Destinator kunnen. Ook de support, service en levering is perfect. Je hebt altijd binnen een paar uur antwoord. Zelfs in de avond en weekeinde is hun support bemand. Zeer goed hoor.

zie m'n antwoord in Tom Tom Navigatie

Wokschotel, stem je toe om deze discussie daar te vervolgen?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Wat is dit voor een onzinnig voorstel. Waarom elders een discussie vervolgen die hier gestart is ? Lijkt wel of je iets te verbergen hebt.

• kmf
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 22:07:
Wat is dit voor een onzinnig voorstel. Waarom elders een discussie vervolgen die hier gestart is ? Lijkt wel of je iets te verbergen hebt.

Iets te verbergen? Ik heb gewoon geen zin om in 2 topics tegelijkertijd te replyen.

Hmm... ik iets te verbergen.... Iemand die speciaal registreert om Destinator aan te prijzen.... dejavu met een bepaald iemand op pocketpc-club.....

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:36

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
athlonkmf schreef op 23 september 2002 @ 21:23:

[...]

zie m'n antwoord in Tom Tom Navigatie
Wokschotel, stem je toe om deze discussie daar te vervolgen?
Doe maar dicht ja, in dat andere topic staat genoeg info, thanx :)

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• kmf
  • Niet online

kmf

Namens wokschotel dicht

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.