Toon posts:

NetWare Inloggen methode wijzigen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste lieden,

Ik heb novell netware client draaien voor mijn schoolnetwerk. Nou wil ik graag dat het aanmeldschermpje wat ik krijg als ik opstart niet verschijnt maar in plaats daarvan gelijk aanmeld als Workstation en vervolgens gaat proberen om op novell in te loggen

Kan dit?

Thnx

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Je hebt dus winnt/winxp of win2k draaien begrijp ik......

Meer info zou wel handiger zijn.

Verwijderd

Het lijkt alsof je de primairy logon van (de lokale) windows wilt hebben....

Bij een opgetuigde nwclient in nt/2000/xp kan dat niet volgens mij. Bij win9x kun je de primairy logon instellen.

Maar als het er je om gaat om die workstation logon bij nt/2000/xp te vermijden (en dat denk ik), dan zou je naar zenworks moeten kijken. En met name de dynamic local user-instellingen.

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:10
Bij de nieuwste versie van novell login kan je meteen kiezen voor Workstatsion door het vinkje lings aan te vinken, wil je het helemaal weghebben, Delete dan de Service bij de eigenschappen van je Netwerk kaart

Verwijderd

Ja, en dan kun je daarna dus ook niet meer in Novell na de workstation-login

• baggah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 22:47
Ow? Op het moment dat je lokaal(workstation only) bent ingelogt, Kan je altijd nog naar netware servers connecten. Klik rechts onder maar is op de N of op je netwerk icoon met de rechtermuis toets :)
En anders onder dos net use h:\ \\novellserver\volume

Verwijderd

Dan gebruik je de ms-client. Zolang die beperking niet erg is... mooi. Bovendien werkt dit in moderne omgevingen niet; waar geen bindery-context (meer) is bijvoorbeeld. Of bij ip-only/pure-ip.

Jacob zegt hier niets.... hij moet inderdaad maar eens wat meer info geven...

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:12
Pagina: 1