DivX :-( <---- pc hangt na +/- 10 mins film

Pagina: 1
Acties:

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 11:22

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Ik heb dit probleem met een apart DivX playertje maar ook met WMP 7.000.000.000 (etc)

M'n pc blijft het geluid van de film doorspelen maar het beeld is bevroren. De muis kan je nog bewegen maar 't toetsenbord is een no-go :(

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn !?

Alvast bedankt

_MAZZA_

Verwijderd

gewoon een andere divx speler pakken en niet moeilijk doen>>>> micro dvd is heel goed vergeet niet "transparant subtitles niet te unchecken anders treed de black box bug op".
Voor de rest perfect

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Ik heb het al op verschillende players geprobeerd. PC hing gewoon. Dus aan de speler zal het wel niet liggen !?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

doet ie dit alleen met 1 divx film of bij alle. Ik heb nl. ook een paar divx waar het beeld een keer of 3 in de film blijft hangen. Da's gewoon in fout in de codering.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Das inderdaad een goede vraag, gaat het hierom één film of doet ie he altijd? doet ie het altijd na tien minuten want dan kan het ook een (video)buffer probleem zijn oid...

Stoer; Marduq

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:19
He Maarten, misschien nieuwe videokaart driver?? Heb het probleem gehad dat beeld en geluid niet in sync liepen. Nieuwe drivers verhielp het probleem.

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
hey Jelmer :)

Euh het probleem doet zich voor bij ALLE films. En het probleem is niet dat ie out of sync raakt maar dat de pc bevriest en alleen het geluid nog doorspeelt.

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 18:55
had ik ook...bij mij hebben nieuwe drivers installen geholpen. ik had het bij de asus 6.18 det. driver. Met nvidia 6.35 heb ik er geen last meer van

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Pagina: 1