Toon posts:

Vaag muis probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kheb last van een heel vaag probleem met m'n muis... als ik klik dan doet ie regelmatig (dus niet altijd) een dubbelklik, dus als ik zeg maar 1x klik met m'n muis dan dubbelklikt ie :/ als ik bijv. in IE naar de vorige pagina wil gaan dan gaat ie 2 pagina's terug. Het is super irritant, en ik heb er nooit last van gehad.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen ?

Verwijderd

Issie niet gwoon versleten? Als het softwarematig is zou het raar zijn als het probleem spontaan is ontstaan. Geen nieuwe drivers geinstaleerd? Je kan soms je dubbelklik snelheid instellen van je muis. Mischien staat die te snel ingesteldt?

Verwijderd

Je kunt ergens in windows instellen, single click is double click..... misschien is dat iets.... waar geen idee... ben geen windows fan

• woutervs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 12:44
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 14:57:
Issie niet gwoon versleten? Als het softwarematig is zou het raar zijn als het probleem spontaan is ontstaan. Geen nieuwe drivers geinstaleerd? Je kan soms je dubbelklik snelheid instellen van je muis. Mischien staat die te snel ingesteldt?
Ik denk dat je te langzaam bedoelt. Dus er zit relatief veel tijd ingesteld tussen twee klikken. Als je deze tijd korter maakt (gewoon in configuratiescherm) moet je sneller achter elkaar klikken wil de pc het zien als een dubbelklik..

Verwijderd

Dat probleem heb ik dus ook wel eens, helpt bij mij wel als ik ps/2 stekkertje eruit haal en opnieuw in doe (pc aan laten). Verder geen oplossing gevonden, dus ik hou et in de gaten!

Verwijderd

probeer eens een andere muis, misschien is je muis gewoon brak

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:26

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 18:21:
Kheb last van een heel vaag probleem met m'n muis... als ik klik dan doet ie regelmatig (dus niet altijd) een dubbelklik, dus als ik zeg maar 1x klik met m'n muis dan dubbelklikt ie :/ als ik bijv. in IE naar de vorige pagina wil gaan dan gaat ie 2 pagina's terug. Het is super irritant, en ik heb er nooit last van gehad.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen ?
Kan softwarematig zijn, dus ff driverupdateje proberen, maar kan ook hardwarematig zijn.

Wat soms kan helpen bij een hardwarematig dubbelklik probleem is ff flink door de knop heen blazen. (serieus)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Pagina: 1