Ik ben druk bezig met paint shop pro en nou wil ik graag weten hoe ik een cirkel die ik heb geselecteerd in een plaatje, om deze over te laten gaan naar 1 kleur. Nou staat er in de faq dak tutorials er op moet naslaan en google moet gebruiken. Maar toch kan ik niks vinden hierover. Is dit wel mogelijk of moet ik dan overstappen op Photoshop?
F1 > "Feather"
Of anders misschien "Blur".
Of anders misschien "Blur".
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Blur is het wazig maken van een image, maar ik moet van de selectie met bijvoorbeeld invert selction en dan dat hij van binnenuit van de selectie naar buiten toe wit word. Het kan met blindes maar deze kan niet wat ik zoek. De mobo van de frontpage van tweakers is ook een soortgelijk effect overgegooid van wat ik zoek.
edit:
Met die feather kom ik aardig in de buurt, heb nu 1x iets voor mekaar gekregen maar hij werkt van binnen uit en moet vanuit de binnenste rand van de selectie naar buiten toe
Verwijderd
Je selecteerd het deel van de cirkel wat je wil vervagen en dan doe je ctrl + h dan zet je hem op bijvoorbeeld 20, dan druk je op OK en dan druk je op de Del knop. En klaar is kees