Toon posts:

HELP: netwerk probleem client/server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel vaag probleem. Ik heb een Win98SE server met twee NICs, en Sygate 4.0. Een NIC (3Com900B) zit aan kabelmodemm, andere (realtek) met crosscable aan client. Client is Win98 en heeft een NIC. Probleem: Op de server kan ik alleen internetten en gebruik maken van netwerk (ping) als de client aan staat. Als ik de client uitzet kan ik op de server niet meer pingen. Als ik hem dan weer aanzet, weer wel.

Kan het een instelling in Sygate zijn? Ik kan niets vreemds zien. External NIC is mijn 3com.

• saigon66
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 03:36
ik heb deze probleem ook . Ik vind ver.4 van Sygate is niks vergelijk met eerder ver.3.11.
Ik moet ook mijn clien pc aanzetten als ik op internet willen . Ik vind het raar,hoor. Ik heb twee 3com netwerk . Een is op de cabel modem en een voor mijn laptop aangesloten maar met deze ver.4 is niks . Ik wil best terug gaan naar ver.3.11 maar deze werkt niet onder WinME . Ik hoop dat er iemand met een goede instelling te komen voor deze probleem . Daar ben ik heell erg dankbaar voor . Alvastbedank.
Met vriendelijk groeten.

Verwijderd

met winME heb je een internet sharing wizard en heb je geen sygate of andere shit nodig en met win 98 moet je gewoon weer die oude sygate gaan gebruiken

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 19:15
Sygate 4 is niet helemaal lekker. Gebruik 3.11 en je probleem is over waarschijnlijk.