Toon posts:

@Home: Bounced Message Notification

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de laatste tijd mailtjes van de admin (ik neem aan van @home) met onderstaande tekst erin:

message was sent to you that was returned to the sender(bounced)
because it would have caused your mailbox quota to be exceeded.

The following is the reason that the message was over quota:

Quota Type: Total Bytes
Quota Available: 13431
Total Quota: 10485760

The following is the information on the message that was bounced:

Hoe is dit mogelijk, ik heb toch geen beperkingen van het aantal bytes bij @home en bovendien staan de gegevens op mijn harde schijf... Kan het misschien iets te doen hebben met het feit dat ik in outlook aangeef dat hij een kopie van de berichten op de server moet houden gedurende 5 dagen? Zoveel bytes ontvang ik ook weer niet binnen 5 dagen...
Iemand een oplossing?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 18:02:
Kan het misschien iets te doen hebben met het feit dat ik in outlook aangeef dat hij een kopie van de berichten op de server moet houden gedurende 5 dagen? Zoveel bytes ontvang ik ook weer niet binnen 5 dagen...
Iemand een oplossing?

Nou ja, ik denk wel dat dat de oorzaak is eigenlijk ;). 10 mb mail kan prima als je een of andere flippo hebt die zijn vakantiefoto's ed doormailt :).

Kijk even of je de afgelopen dagen 'grote' mails ehbt gehad.

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-02 23:46
Ik zou de helpdesk maar bellen :S
Maar ik kan niet garanderen dat je probleem direct verholpen gaat worden.(Het blijft toch @Home weet je)
Ze laten je meestal een paar dagen "testen" en kijken of het probleem er nog is anders moet je "weer" bellen :+

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 00:34

maontje

better off Playing

Tha_TE schreef op 23 september 2002 @ 18:08:
Ik zou de helpdesk maar bellen :S
Maar ik kan niet garanderen dat je probleem direct verholpen gaat worden.(Het blijft toch @Home weet je)
Ze laten je meestal een paar dagen "testen" en kijken of het probleem er nog is anders moet je "weer" bellen :+
Volgens mij gewoon een kwestie van die mailbox legen...

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

maontje schreef op 24 september 2002 @ 01:07:
[...]

Volgens mij gewoon een kwestie van die mailbox legen...
volgens mij weet ik dat wel zeker :)

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

iemand heeft geprobeert je een emailtje te sturen van een dikke 10 MB, en dit wordt niet geaaccepteerd, omdat je nog maar 13431 bytes vrij hebt.

Jij kunt toch ook engels lezen? :?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 08:52:
Jij kunt toch ook engels lezen? :?

Jij iig niet :P.

Er staat niet dat er 1 message is verstuurd van meer dan 10 mb. Er staat dat de message die de sender probeerde te versturen niet verstuurd is (nou ja, niet aangekomen is) omdat dat er voor zou zorgen dat zijn quota overschreden werd.
Er is "Quota Available: 13431" (dus heeft ie nog 13431 bytes 'over' op zijn quota) van zijn totale quota van 10485760 bytes. Oftewel het mailtje dat voor Quest bestemd was was dus groter dan 13431 bytes ;).

Verwijderd

Had ik ook en heb de reden gevonden.

Ga naar webmail van @home.

Log in en kijk in de prullebak. Waarschijnlijk heb je op de prullebak van de mailserver een hele lading mailtjes staan die je via wenmail hebt verwijderd.

@home cleant deze shit niet automatisch.
Pagina: 1