Toon posts:

[Mac] Quark 4.1 en OS 9.2 gaat niet samen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die ook last hebben van, of oplossingen hebben voor het constant crashen van Quark 4.1 onder OS 9.2 ? Beide NL, en dit op out of the box G4's... die grijze 'tower' modellen.

Die combinatie heeft van de eerste dag slecht gewerkt. Reboot je die Mac's en gebruik je Quark niet, dan is er geen enkel probleem. Maar aangezien het over een layout afdeling gaat hebben ze Quark toch echt wel een beetje nodig >:)

Iemand die eventueel weet heeft van dit probleem, of beter nog, een oplossing of workaround heeft ?

Oh ja... 2 weken geleden al een mail over dit probleem naar Quark zelf gezonden, maar ik vrees dat ze daar zelf niet weten hoe ze een mailbox moeten accessen... :r

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2002 17:56 . Reden: [Mac] Quark 4.1 en OS 9.2 gaat niet samen ? ]

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-04 22:18

themaxter

Bugged..

Ik heb ook last gehad van een dergelijk probleem, bij mij werkte het echter wel goed, met Quark 4.04... Snap nog steeds niet waarom, maar werkt nu wel :)

Iets duidelijkere titel mag trouwens ook wel... :/

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kan je even je titel in je bericht editen, dan plak ik hem erin. Ik denk overigens ook dat je beter in Non-Windows Operating Systems terecht kan...

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 23 september 2002 @ 17:53:
Kan je even je titel in je bericht editen, dan plak ik hem erin. Ik denk overigens ook dat je beter in Non-Windows Operating Systems terecht kan...
Titel in de edit gezet... je mag m gerust moven als je denkt dat hij beter bij non windows staat hoor.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Titelfix + move naar NOS

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023