Ik wil weer een mp3 speler gaan kopen maar nu vroeg ik me af welke het beste voor mij is. Toen heb ik ff gezocht op I-net en de mp-man f serie gevonden. Best relaxte spelertjes, maar hoe zit het met de kwaliteit?
De f35 valt al af omdat 32 mb niet echt relaxt is,
de f50 heeft het meeste kans(200 euro en 128 mb!). Hij heeft alleen geen FM-Tuner, geen ID3-tag en is ook niet echt mooi.
De f60 daarentegen kost 50 eurotjes meer maar heeft dan ook veel luxe, FM-Tuner,ID3-tag, ab in snoer en een vet uiterlijk!
Ik heb op dit moment 155 euro en ik denk dat ik de f60 wel zou kunnen kopen binnen een maand(250 euro) maar ik moet ook nog een computer-kast maken, wat me ook de nodige centjes kost.
Welke zouden jullie kopen en waarom?
Hebben jullie er ervaringen mee?
De f35 valt al af omdat 32 mb niet echt relaxt is,
de f50 heeft het meeste kans(200 euro en 128 mb!). Hij heeft alleen geen FM-Tuner, geen ID3-tag en is ook niet echt mooi.
De f60 daarentegen kost 50 eurotjes meer maar heeft dan ook veel luxe, FM-Tuner,ID3-tag, ab in snoer en een vet uiterlijk!
Ik heb op dit moment 155 euro en ik denk dat ik de f60 wel zou kunnen kopen binnen een maand(250 euro) maar ik moet ook nog een computer-kast maken, wat me ook de nodige centjes kost.
Welke zouden jullie kopen en waarom?
Hebben jullie er ervaringen mee?